Ga naar inhoud

The Preacher, zondag, 23 juni 2019


Recommended Posts

Volgende week zondag, op 23 juni 2019, is er in de The Preacher op de markt in Geraardsbergen een beurs van boeken en strips.

Het is in principe een tweedehandsbeurs;

Ik zal er zijn.

Welke strips ik zal meebrengen, zal ik hier heel binnenkort melden. Ik doe niet alles mee dat ik tweedehands verkoop, maar als sommigen onder jullie belangstelling hebben voor het een of ander, wil ik dat wel meedoen.

Ik zal  hier dus zowel een lijst zetten van wat ik zeker meedoen, als van wat ik niet meedoe.

Mijn prijzen gaan van 1 euro tot meer dan 30 euro.

 

Hoe het aanbod van andere deelnemers zal zijn, weet ik niet; maar ik verwacht dat het erg gevarieerd zal zijn.

 

Ingang gratis.

 

Link naar reactie

VOORBEHOUDEN

 

Rik Remix, Tibet & Duchateau, Remixed by D J Vermeulen, 2012, Le Lombard, Brussel, hardcover, geïllustreerd, in kleur, 48 p's, 29,50 x 22,50 cm, isbn 978-90-5581-775-7, nieuwstaat

10 euro excl. verzendkosten, verpakking inbegrepen, afhalen mogelijk

Rik Remix, Tibet & Duchateau, Remixed by D J Vermeulen, 2012, Le Lombard, Bruxelles, hardcover, illustré, en couleur, 48 p's, 29,50 x 22,50 cm, isbn 978-90-5581-775-7, nouveau

10 euro's, frais postals non inclus, emballage inclus, possibilité de ramasser chez vendeur

 

Link naar reactie

5 strips verkocht en 5 boeken.

Hartelijk dank aan alle kopes.

 

De meeste boeken kwamen van één aanbieder, familie van de eigenaars van het café. Verder waren er nog enkele kleine aanbieders.

Veel strips waren er eigenlijk niet.

Het is altijd hetzelfde probleem op 2dehands boekenverkopen: massa's Suske en Wiskes, ook veel Jommekes, en verder nog enkele verdwaalde mainstreamstrips, maar weinig dat de kenners onder ons ofwel nog niet hebben, ofwel nog niet kennen.

Ik was de enige die iets aanbood wat de veteranen van Ezzulia kon boeien.

 

Er was wel iemand die een oude editie meehad van een dubbelalbum met twee strips erin: een van Baard en Kale door F. Dineur, en nog een andere, waarschijnlijk ook door Dineur, maar van andere personages.

De verkoper zei dat het meer dan 100 euro waard was, maar ik weet niet of het in die staat zo veel waard is. Ik heb het in elk geval niet gekocht. Ik verkoop wel boeken, maar ik ben geen boekhandelaar, en ook geen speculant.

Ik denk dat het boek niet verkocht is.

 

PS de koper van Rik Remix reed ... met een Porche! Zoals het hoort voor een Rik Ringers-liefhebber. 😄

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...