Ga naar inhoud

[esteban] Kribbels & Krabbels


Recommended Posts

Awel, ik had er nu gewoon eens zin in.Ā  Jaren geleden, doodelen.Ā  En het leek dan wel een eeuwigheid te duren, maar ondanks de krampachtige en shaky handen, heb ik mij er toch maar mee geamuseerd.Ā  Ne mens heeft niet veel nodig, soms.Ā šŸ˜ŠĀ  't Was ivm een Twitter-ding omtrent Karl en z'n olifanten.Ā  Ik heb helemaal geen tekengerief of dergelijke, dus heb gewoon 'n standaard stift gebruikt.Ā  Niets dat het iets is om te delen en het wijkt enorm af van wat ik voor ogen had, maar ik was gewoon content.Ā  Meer moet dat niet zijn.

Ā 

hiKarl.jpg

STEUNACTIE šŸ€ #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
5 hours ago, estebanĀ² said:

šŸ˜ŠĀ  Ik heb helemaal geen tekengerief of dergelijke, dus heb gewoon 'n standaard stift gebruikt.Ā 

Hoeft niet. Een potlood en een balpen om schetsjes te maken en een papiertje en je kunt al beginnen.

Ik gebruik ook maar gewone balpennen om te inkten. Voor mijn realistische stijl, dan toch.
Zelfs als je nog een eenvoudige vulpen hebt waarmee je destijds schreef op school, is in veel gevallen voldoende om te inkten.

Link naar reactie
  • 2 months later...

Tekeninglager.thumb.jpg.cecbb9b3ea1883fa2b56c5bf299226f4.jpg

Ā 

@Kameraad MauserĀ z'n Jean-Luc deed mij denken aan iets wat ik onlangs teruggevonden had. :)Ā  Op mijn 14de wou ik een eigen strip maken.Ā  Ik had een 'evil boss' nodig, die was lichtjes gebaseerd op Dehaene, want was in de jaren 90 niet van het scherm weg te denken.Ā  Grappig om terug te zien.Ā  En iemand die bij de FBI werkt heeft uiteraard zo'n kaartje op z'n vest hangen, zo is dat. :DĀ 

STEUNACTIE šŸ€ #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...