Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Waakwater

Chrostin maakt postzegel

Recommended Posts

En daar heeft nog niemand iets over gezegd. En dan zeggen dat de strip dood is. De strip zoals ze hier beleefd wordt, misschien wel. 

Kan dit forum mee gaan in z’n tijd? 

Wat met de nieuwe strip? Eva Mouton, Chrostin, Jehoortwatineenklaslokaal, ...

https://eshop.bpost.be/nl/products/millennials

Deel dit bericht

Link naar bericht

De postzegel, daar noem je eens iets dat al 20 jaar op sterven na dood is. Daar maak je je als "millennial" ook niet erg geloofwaardig mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 uren geleden, Boekenmagazijn zei:

De postzegel, daar noem je eens iets dat al 20 jaar op sterven na dood is. Daar maak je je als "millennial" ook niet erg geloofwaardig mee.

Ik behoor tot de uitstervende categorie die deze nog verzamelt. Het 'blaadje' in de link zal je enkel maar kunnen kopen in de webshop op bpost, en dan nog onder de rubriek filatelie.

M.a.w. je zal deze nooit ofte nooit op een brief terugvinden, tenzij je écht je stinkende best doet. 

En de enige postzegels die nog gebruikt worden is voor verjaardagskaarten, kerstkaarten en hier en daar nog een factuur die met een zegel wordt gefrankeerd. 

Japan brengt gigantisch veel zegels uit met manga karakters, en blijven heel populair in gebruik. Bij gelegenheid wil ik daar wel wat foto's van posten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
14 uren geleden, Boekenmagazijn zei:

Nou, terug fysiek brieven schrijven en posten wordt de nieuwste hipster-rage. Zeg dat ik het je gezegd hebt 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht

Verkleutering alom. En dat er dan nog belastinggeld aan dat soort wichten wordt verbrast.

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Verkleutering alom. En dat er dan nog belastinggeld aan dat soort wichten wordt verbrast.

jij bent een duidelijke witte blanke man

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 minutes ago, Chia said:

jij bent een duidelijke witte blanke man

Na und? Is daar ook al iets verkeerd aan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Kameraad Mauser zei:

Na und? Is daar ook al iets verkeerd aan?

De witte kuiten onder het camo-short!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een dagje rondbanjeren in de zon en mijn vel heeft een tintje.

Schreeuwerige Simpsons-hemden daarentegen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

dat boekje van eva mouton was het derde meest verkochte boek van de boekenbeurs vorig jaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Niet verwonderlijk, dat mens krijgt het ganse jaar door media-aandacht. Ze mag haar kribbels kwijt in het Nietsblad. En wat voor volk trekt een evenement als de Boekenbeurs dan ook?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 19/6/2019 om 16:58, Waakwater zei:

dat boekje van eva mouton was het derde meest verkochte boek van de boekenbeurs vorig jaar.

Volgens mij verwar je met Niet nu Laura. Maar doe gerust verder alsof jij wel meegaat met je tijd ;)

En postzegels: die kan iedereen ontwerpen tegenwoordig. Dat is veel hipper dan de voorgedrukte "Millenial" (iemand bij de post die eens een modewoord gelezen heeft?) postzegels. Meegaan met je tijd! Ik heb er ook. Hebben?

postzegels.thumb.jpg.16106171adeb3f672b1cfaa59bc57c66.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 24/6/2019 om 13:59, Kristof Berte zei:

Volgens mij verwar je met Niet nu Laura. Maar doe gerust verder alsof jij wel meegaat met je tijd ;)

Gelieve research te doen eer je mij belachelijk wilt maken.

"Op nummer twee staat ‘Reinaert De Vos’, een hoorspel van Paul Wauters, Koen Brandt en Marc Borgions. Het op twee na best verkochte boek is ‘Het leukste van Eva’, dat bestaat uit cartoons van illustrator Eva Mouton. "

https://www.radiozuidrand.be/geen-enkele-roman-bij-best-verkochte-titels-op-de-boekenbeurs/

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mijn excuses voor de fout, ik herinnerde me dat Niet nu Laura nogal prominent op de boekenbeurs aanwezig was én gescoord had. Blijkbaar Eva Mouton nog beter.

Hoe dan ook had ik niet de bedoeling om wie dan ook belachelijk te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 24/6/2019 om 15:43, Kristof Berte zei:

Hoe dan ook had ik niet de bedoeling om wie dan ook belachelijk te maken.

Met een zin als "Maar doe gerust verder alsof jij wel meegaat met je tijd " krijg ik thans wel de indruk dat je mij belachelijk wilt maken.
Misschien ben je gewoon niet zo goed met taal en herinneren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
58 minuten geleden, Waakwater zei:

Met een zin als "Maar doe gerust verder alsof jij wel meegaat met je tijd " krijg ik thans wel de indruk dat je mij belachelijk wilt maken.
Misschien ben je gewoon niet zo goed met taal en herinneren.

Of misschien lees jij er meer in dan er eigenlijk staat en ben je niet zo goed in interpreteren wat ik bedoel. Wat mij vreemd zou lijken gezien ik een post later verduidelijk wat ik bedoel of in dit geval niet bedoel. Dus misschien is het gewoon slechte wil.

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 uren geleden, Kristof Berte zei:

Dus misschien is het gewoon slechte wil.

Laat je toch niet zo op stang jagen door Stuvio. Hij kan dat veel langer volhouden dan jij. :e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 uren geleden, Kristof Berte zei:

Dus misschien is het gewoon slechte wil.

Don't argue with idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.       -- Mark Twain

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 6/24/2019 at 2:43 PM, Waakwater said:

Het op twee na best verkochte boek is ‘Het leukste van Eva’, dat bestaat uit cartoons van illustrator Eva Mouton. "

En ze eindigt daarbij vlak voor "De Dikke Kakhiel - 303 extreem domme grappen voor op de wc of in bad ofzo" . Kwestie van "meegaan met de tijd" wat beter te kaderen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nooit van Chrostin gehoord...
Enfin, postzegels en strips zijn toch een mooie combinatie. Ze hebben ook veel gemeen. Ik verzamel al bijna 50 jaar beide. Hoogtepuntje vond ik de zegels met Bommel en Tom Poes in de jaren 90 in NL.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...