Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
gast

Silvester Strips

Recommended Posts

Volgende week in uw stripwinkel :

Edelweiss-2, Machtsspel-5, Okko-8 en Prins Valiant-19.

Uit herdruk: Nachtuil-2-3 en Okko-6

Deel dit bericht

Link naar bericht

Machtsspel, ik weet niet zo goed of ik daar nog verder mee wil....

Okko, het laatste deel of kwam er nu nog een tweeluik?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Display

Aanschafprijs € 15,00

In Gorinchem in de aanbieding - Gratis bij aankoop van 6 hardcovers (waarde € 100,- of meer)

Deel dit bericht

Link naar bericht

15 euro voor een stuk karton met een muntje? Ik meende dat de munten zijn uitgegeven ter viering van 20 jaar Silvester, dan komt het op mij over dat je de rekening voor dit heuglijke feit bij de trouwe klanten neerlegt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hier moet ik The Oak volmondig gelijk in geven...

Silvio mag dat kartonnetje steken *daar waar de zon niet schijnt*

Hostia!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor de liefhebbers: Aslak deel 2 wordt voorzien van een zeefdrukje speciaal ontworpen door Hub himself.

Op is op. (eenmalig)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Even een duwtje omhoog...

Is er al een nieuwe folder van deze "geliefde" uitgeverij?

Op de site vliegen de speciale acties en koopjes je om de oren, maar ik zie minder nieuws dan vroeger (?)

Bvb.: de actie van Bone (op=op - loopt tot december 2013) blijft er op staan - geraken ze die dozen dan echt niet kwijt?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zelfde bij Daedalus, die website geraakt ook niet up to date, lijkt mij dat uitgevers meer investeren in faceboek en folders dan een vaste website.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Laatste bericht van Daedalus op FB is ook al weer bijna een maand oud hoor. Ik had bij Silvester nu toch een keer die Golden City in de winkel verwacht. Of sparen ze op voor Haarlem?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ook de beloofde boxen waarvoor men zich moest inschrijven heb ik nog niet gezien... :e001:

en iemand al een idee wanneer de winkel in Gouda open gaat?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Laatste bericht van Daedalus op FB is ook al weer bijna een maand oud hoor. Ik had bij Silvester nu toch een keer die Golden City in de winkel verwacht. Of sparen ze op voor Haarlem?

fb? wasda? lol :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ook de beloofde boxen waarvoor men zich moest inschrijven heb ik nog niet gezien...

boxen zijn eind deze week beschikbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht

iemand al een idee wanneer de winkel in Gouda open gaat?

Afgelopen weekend gehoord dat Silvester Gouda eind April open zou gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Goed nieuws - Silvester leeft en levert zelfs 2de helft dit jaar volgend deel Kobijn nog uit - wordt zeker tot het einde doorgezet én zelfs de beloofde prentkaarten komen er nog! (allemaal net per mail bevestigd - vriendelijke mensen!) :e005:

Ook zal Donjon worden verdergezet

'Leuk' detail - gezien Willi's Wereld ter ziele is gegaan, en ik daar had 'ingetekend', mag ik de Kobijn-met-speciale-kaft bij Silvester gaan bestellen...  :e009:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb in February betaald voor de Luxe Prins Valiant deel 15.

Ondanks een paar vage beloften van Silvester heb ik echter nog niets binnen gekregen.

Op email wordt niet gereageerd.

Heeft iemand anders al de nieuwe Prins Valiant 15 binnen ?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb in February betaald voor de Luxe Prins Valiant deel 15.

Ondanks een paar vage beloften van Silvester heb ik echter nog niets binnen gekregen.

Op email wordt niet gereageerd.

Heeft iemand anders al de nieuwe Prins Valiant 15 binnen ?

Bedoel je de groot formaat editie? Ja, ik heb hem al een paar weken. Mocht je de case-editie bedoelen, daar heb ik geen idee van.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een opiniestuk in Stripgids over Silvester Strips die zijn engagement niet nakomt :

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is dit niet een beetje oude koeien uit de sloot halen?

Het Kobijnfiasco is al 3 jaar geleden geëindigd.

Was er net in geslaagd om het te verdringen :e007:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb het ook gelezen. Kobijn was natuurlijk wel een risico, was in Humo ook al geen succes. En het dan in 2 versies willen uitbrengen. Kunnen ze dat niet aan de voorintekeningen zien?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Feit blijft dat ik dankzij de Kobijn-kater bijna niks meer koop van Silvester.

Ik ben nog een paar reeksen aan het afwerken (Marie der Draken, Lemen Troon, ...) en daarna is het FINITO met Silvester. Het zal ze leren!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...