Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gilles

Manga Van De Dag

Recommended Posts

The Promised Neverland Volume 1 - 4:

The children of the Grace Field House orphanage have their happy lives upended when they find out they're being raised to be fed to demons. Can they escape their fate before it's too late? Life at Grace Field House has been good for Emma and her fellow orphans. While the daily studying and exams they have to take are tough, their loving caretaker provides them with delicious foods and plenty of playtime. But perhaps not everything is as it seems... Emma, Norman and Ray are the brightest kids at the Grace Field House orphanage. And under the care of the woman they refer to as Mom, all the kids have enjoyed a comfortable life. Good food, clean clothes and the perfect environment to learn-what more could an orphan ask for? One day, though, Emma and Norman uncover the dark truth of the outside world they are forbidden from seeing. 

Het verhaal gaat voort aan een grote vaart en leest dus ongelooflijk goed weg. 

Er zitten zeer veel twists in wat het ook spannend houd.

Bij het lezen heb ik eigenlijk continue een Lock & Key feeling, om maar aan te geven dat dit echt een aanrader is.

109931._SX360_QL80_TTD_.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

L&K is wel een toverwoord...

Delen 1-4 van Girl at the other side achter de kiezen.

Mooi, rustig, bevreemdend. Love it!

Deel dit bericht

Link naar bericht

33253014.jpg

Berserk - Volume 39
Mooie kennismaking met Elfhelm. Zeer Tolkien-eske episode van Berserk. Het lijkt erop dat het volgende volume een uiterst belangrijke gebeurtenis in de Berserk-saga zal inhouden. Zoals gewoonlijk ben ik zeer benieuwd naar wat komen gaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 23-7-2018 om 18:39, SPeeDy zei:

L&K is wel een toverwoord...

Delen 1-4 van Girl at the other side achter de kiezen.

Mooi, rustig, bevreemdend. Love it!

girl at the other side is een van de best lopende nieuwere mangas momenteel. Wat ik ook op de voet volg: golden kamuy en i am a hero. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

I am a hero 1-5

Allemaal achter elkaar op vakantie. Deze reeks zal 11 delen kennen dus ongeveer halfweg. Wat een trip. De beste zombiemanga ooit. Hoofdpersonage is de nerdy, wat schizofrene hideo suzuka die zich moet weten standhouden in een zombie uitbarsting. De link met walking dead is snel gelegd maar is toch niet helemaal correct. Dit is gekker, haast in real time verteld. 

Dit kleeft. Heel sterk!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Inuyashiki gelezen. Voor mij is 't een beetje in 't zelfde bedje ziek als Gantz: het begint met een heel boeiende premisse, bouwt dat interessant op, maar ergens halverwege verliest het verhaal stoom, en het einde was 'meh'. Nou ja, ik heb 't uitgelezen, dus zo tegenslaan deed 't dan ook wel niet, zeker? :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...