Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Veto

Alita Battle Angel 1 + 2

Recommended Posts

Mijn dochter is sinds de verfilming stapelzot op alles wat met "Alita Battle Angel" te maken heeft. Ze heeft inmiddels de 3 Funko-pops van de film gekocht en is nu op zoek naar de 9 strips die bij Glénat verschenen in de reeks 'Alita Battle Angel'.

Ze heeft ondertussen deel 3 tot en met 9. Ze is dus enkel nog op zoek naar deel 1 en deel 2.

Iemand die haar hiermee kan helpen ?

7d500370-947f-012b-0b06-f8cd952ec112.jpg

0575b320-947f-012b-1212-fa2eea9704ec.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 7/22/2019 at 7:20 PM, Veto said:

Mijn dochter is sinds de verfilming stapelzot op alles wat met "Alita Battle Angel" te maken heeft. Ze heeft inmiddels de 3 Funko-pops van de film gekocht en is nu op zoek naar de 9 strips die bij Glénat verschenen in de reeks 'Alita Battle Angel'.

Ze heeft ondertussen deel 3 tot en met 9. Ze is dus enkel nog op zoek naar deel 1 en deel 2.

Iemand die haar hiermee kan helpen ?

7d500370-947f-012b-0b06-f8cd952ec112.jpg

0575b320-947f-012b-1212-fa2eea9704ec.jpg

De herdruk in het Frans is gewoon via de Belgische Fnac site te bestellen met gratis levering of ophaling Fnac winkel.

Er loopt nu een actie voor Fnac-leden waarbij de 2de aan 50% is.

https://www.fr.fnac.be/SearchResult/ResultList.aspx?SCat=0!1&Search=Gunnm&sft=1&sa=0

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bedankt voor de tip. Maar toch liefst de Nederlandse versie. Is niet voor mij, hé. Mijn dochter kan wel wat Frans maar onvoldoende om dit te lezen, denk ik. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...