Ga naar inhoud

Red Dating for Geeks!


Kenny

Recommended Posts

Volgens mij heeft het nieuws de meesten van jullie al wel bereikt, maar toch maar even wat voorgeschiedenis:

Krap twee weken geleden kreeg ik van dagblad Metro te horen dat mijn strip Dating for Geeks na de zomerstop (die op dat moment al begonnen was) zou stoppen in de krant, door bezuinigingen. Super jammer natuurlijk, vooral omdat ik voor mijn gevoel nog lang niet met de strip klaar ben. Ik ben daarom een crowdfunding actie begonnen om de strip van de ondergang te redden. Het eerste doel (de strip nog een jaar rekken) is binnen 24 uur al gehaald, maar hoe meer geld, hoe langer ik de strip kan voortzetten. Dus er mag nog wat meer gedoneerd worden.

Als bedankje voo de donaties, zijn er verschillende Dating for Geeks items extra te verkrijgen. Voor de duidelijkheid: Alle items die bij een lager bedrag horen, krijg je ook bij het doneren van een hoger bedrag.

Als jullie eens naar de crowdfunding willen kijken zou ik dat al heel fijn vinden. Als je ook nog iets doneert, nog fijner.

 

Alvast bedankt!

https://www.voordekunst.nl/projecten/9322-save-dating-for-geeks

SaveDatingForGeeks_LOWRES.jpg

Link naar reactie

Er is eigenlijk maar 1 stretchgoal: Meer strips maken als er meer geld is :)

Het is geen klassieke Kickstarter waar je echt een product voor in je handen krijgt (behalve wat kleine goodies als je wat meer wil doneren).

En de kerstspecial wordt 24 pagina's. Boekje zal niet meer dan 5 euro kosten.

Link naar reactie

Ja, die is handgetekend. Ik wil dat met de "normale" stroken niet doen, omdat dat dan toch net wat andere lijnvoering is en dan vreemd oogt naast de andere albums, maar wil de komende jaren graag wat "specials" maken in eigen beheer, die wat mogen afwijken. Heb eerder dit jaar een manga-special gedaan, die qua stijl ook afweek van de hoofdserie. Nu die voor einde van het jaar een Kerstspecial en voor het komende jaar heb ik plannen voor een superhelden special en een klassieke europese avonturenstrip special. Die twee zullen ook op papier zijn.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Bedoel je in de vorm van een gastrol in de strip voor de donateur, Paul? Die optie was er, voor €500, maar die was gelimiteerd tot slechts 5 personen. Maar als er iemand voor dat bedrag echt heel graag nog wil, dan kan dat ook buiten de officiële VoorDeKunst regels om natuurlijk, met een donatie van €500 bij de "€250 of meer" optie.

En verder ook iedereen die van hier gedoneerd heeft SUPERHARD bedankt! Van dit succes had ik nooit durven dromen!

Link naar reactie

Omdat ik dit jaar een financiële meevaller had heb ik een behoorlijk bedrag kunnen doneren. Ik heb besloten dat anoniem te doen,  omdat ik onvoorwaardelijk bij wilde dragen.  Leuk dat je er wat voor kan terug krijgen maar dat was niet het doel van mijn donatie, ik wil niet sturen en al zeker niet eisen: ik heb jarenlang erg leuke tekeningen voorin mijn albums gekregen, gratis, zonder enige voorwaarden, met alle tijd en liefde gemaakt.

 

"Real stupidity beats artificial intelligence every time."

-- (Terry Pratchett, Hogfather)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...