Ga naar inhoud

De Professor - het was goed bedoeld


floris

Recommended Posts

Ik weet niet of ik dit hier mag posten, maar ik zie niet direct waar anders. Indien niet, verwijder ik het wel.
Ik heb een digitale compilatie gemaakt van bijna alle De Professor-strips die ik ooit gemaakt heb.

Oude rotten die vroeger wel eens tegen een Zone 5300, Myx of Ink aanliepen weten vast nog waar het over gaat.
Maar mede door het failliet van het magazine Kramix zijn er ook een hele hoop verhaaltjes en moppen die nooit eerder te zien waren.
Momenteel in het Nederlands en Engels te koop, misschien binnenkort ook in het Frans.
Je kan het hele ding van meer dan 80 pagina’s voor minder dan de prijs van een pintje een vaste plaats op je harde plaat of gsm geven:

https://gumroad.com/mrfart

 

 

de_professor-verzamelalbum-cover-nl.jpg

002prof_god-is-a-dj.jpg

Link naar reactie
2 uren geleden, De gekke striplezer zei:

Bestaat dat niet op  papier? Kun je dat niet uitgegeven krijgen bij Dupuis? Daar zit je toch?

Dupuis neemt geen enkel risico met uitgaven van albums (niet dat ik hen dat kwalijk neem), ze geven daarom kapitein ansjovis niet uit en gaan zeker geen reeks van meer dan 10 jaar geleden uitgeven die 2 keer in Spirou gestaan heeft. De professor werd destijds als te gedurfd gezien voor Spirou en ging in kramix van Lombard verschijnen. Maar dat magazine is er snel terug mee gestopt. Ik had de hele geschiedenis wat uitgelegd in de strip.

Maar goed, mensen kopen geen digitale albums. 

Het was goed

bedoeld:) 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...