Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
De Tekentovenaar

Uitgevers voor mijn stripboek

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben tekenleraar, kunstenaar en heb een eigen tekenschool voor kinderen. Mijn grote wens was altijd om een stripalbum te maken, maar door gebrek aan geduld en tijd kwam het daar niet van. Nu ben ik inmiddels een dikke maand elke dag 8 uren aan het tekenen en schrijven en heb 8 pagina's klaar. Ik heb het vooral kinderen laten lezen en ze zijn onder de indruk. Ik schat dat ik nog een half jaar bezig ben om het stripboek af te ronden. Over een dikke week heb ik de eerste 10 pagina's klaar en het lijkt me leuk om deze naar diverse uitgeverijen te sturen. Zouden jullie mij tips en advies kunnen geven over hoe ik dat het beste kan aanpakken.

Als je het leuk vind kun je mij avontuur volgen op YouTube. https://www.youtube.com/c/DeTekentovenaars

Mvg,

Jeroen Boerstra

omslag ontwerp strip versie 6.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zou nog niet te hard van stapel lopen.

Misschien eerst eens wat feedback vragen van gearriveerde collega's?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, De Tekentovenaar zei:

Wie is Richard Menner?

Richard de Regt, o.a. van het Menner Maandblad

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, De Tekentovenaar said:

Bedankt! Ik heb een uitgever gevonden. Volgend jaar (2020) rond juli wordt de strip uitgegeven. Dat ging sneller dan ik dacht.

Proficiat en veel plezier met 't afwerken van de strip. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, linthout zei:

Had Vandersteen het wel juist?

Volgens mij is dat het geheim van de Vlaamse krantenstrip eerder dan van het striptekenen in het algemeen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 21/8/2019 om 12:09, linthout zei:

Had Vandersteen het wel juist?