Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Paul_NL

Verkocht!

Recommended Posts

Naar aanleiding van de ietwat opvallende prijs toch een vraag, niet om lullig te doen maar uit oprechte interesse:  Is er iets bijzonders aan één van de exemplaren of iets dergelijks?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vind dat geen abnormale prijs. Komt op iets minder dan 20 € per boek. Ik zou ze kopen voor die prijs, ware het niet dat ik ze al heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht

In mijn stripwinkel wordt de volledige (nieuwe) reeks aangeboden voor €350.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Mario zei:

Dat bedoel ik dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 5/9/2019 om 11:21, Mario zei:

Dat is knap, dat is een prijs van €13,45 per deel waar ik ze online niet eens voor te koop zie staan. Laat staan dat het in de buurt komt van mijn aanschafsprijs. Maar goed, ik ben gewend dat men op dit forum voor een dubbeltje op de 1e rij wil zitten. Dus gelukkig zijn ze al verkocht en kan dit op slot!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 4/9/2019 om 22:40, Werner zei:

Ik vind dat geen abnormale prijs. Komt op iets minder dan 20 € per boek. Ik zou ze kopen voor die prijs, ware het niet dat ik ze al heb.

Dank voor het bericht. Het is minder populair om je positief uit te laten over de prijs dan erover te klagen (overigens ook nooit begrepen wat daar de toegevoegde waarde van is)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 4/9/2019 om 08:16, esteban² zei:

Naar aanleiding van de ietwat opvallende prijs toch een vraag, niet om lullig te doen maar uit oprechte interesse:  Is er iets bijzonders aan één van de exemplaren of iets dergelijks?

Ik snap de vraag maar hij is niet voor iedereen opvallend (de prijs). Deze boeken hebben mij een stuk meer gekost en ik zie ze online niet te koop voor een lagere prijs dan ik ze aan had geboden. Ze zijn dan ook voor dit bedrag verkocht. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...