Ga naar inhoud

Stripnamiddag Brugge 27 okt 2019


Bonte

Recommended Posts

zondag 27 oktober 2019

Stripnamiddag tijdens het Razorreel Flanders Film Festival (i.s.m. Reclamestripclub) 

Open 13u tot 17u, gratis inkom, gratis tafel

 

Locatie:

Sint-Lodewijkscollege

Magdalenastraat 30

8200 Sint-Andries

 

Het festival stelt de cafetaria ter beschikking van de stripnamiddag, de 40 meter tafels worden gratis verdeeld onder de standhouders, een tafel is 120 cm lang waarbij elke standhouder 1 a 2 tafels krijgt naargelang de vraag.

Inschrijven kan via bontemagazine@gmail.com

 

Signerende auteurs:
Wouter Van Ghysegem
Derek Wasteland
Patrick Van Oppen
Ingrid de Vuyst & Staf Sunaert
Sytse Algera

 

Tijdens het stripfestival is er ook een grote rommelmarkt in de sporthal van de school dus parking is dan beperkt (en blauwe zone), het best parkeer je in het station want de school is op wandelafstand van het station, uitgang Sint-Michiels.

 

stripnamiddag brugge.jpg

 

 

 

Wandelroute vanaf het station Brugge, 6 minuten wandelen

 

brugse-stripnamiddag-route.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Bij Tom Bouden zal je een luxe met origineel kunnen kopen, prijs te bespreken bij Tom zelf.

Quote

binnenkort signeer ik in Wilrijk en Brugge. Ik breng dan telkens originele pagina's mee uit De Ware Wereld 1 en 2. Zij die zo'n pagina kopen krijgen van mij als extraatje een zéér gelimiteerde uitgave (max 30 ex) cadeau. Een niet in de winkels te verkrijgen luxe van 108 pagina's met daarin beide verhalen plus 40 pagina's extra's zoals eerste schetsen, scenario's en potloodtekeningen van de pagina's.

 

71276146_10220365553389926_8123194706327764992_o.jpg

70795362_10220365554389951_8568104076393316352_o.jpg

Link naar reactie

Tom Bouden heeft in extremis moeten afzeggen voor goeie redenen, we moeten dus verder zonder de hoofdact. :(

 

Geen problemen bij de andere auteurs en de tafels staan klaar om zondag voormiddag opgezet te worden in de mooie zaal waar ook een bar is en uiteraard het filmfestival en in de sporthallen achteraan een grote rommelmarkt.

Link naar reactie

Etienne Hauwaerts zal ook aanwezig zijn met de nieuwste uitgaven van de Fenix collectie, de Stripnamiddagen zijn een verderzetting van de Brabant Strip Ledendagen.

 

FENIX 138: Joethi - De poort van Uhri  (Dirk Nuyts)
FENIX 139: Tom en Marie-Ann - De bankrovers van half acht  (Marcel Steurbaut)
FENIX 140: Ridder Floris - Het Moorse schild  (Francois Stas)
FENIX 141: Thomas Pips - 't Clubhuis 'Kijk uit'  (Buth)

 

 

w530_Thomas_Pips_in_t_clubhuis_Kijk_uit.jpg

Link naar reactie
13 uren geleden, Tom B zei:

Sorry, neem maar van mij aan dat ik er liever bij was. Hopelijk was er wat volk en ambiance.

Er was wel ambiance, een leuke zaal en standen hebben wel verkocht, vooral zij die goeie stukken mee hadden. Er was wel te weinig volk om goed te zijn, ik zal dus moeten bekijken wat de beste route is met een zaaltje van 40 tafels.

Link naar reactie

Niet gezeverd maar er staat standaard een piano in die zaal als parellement, al denk ik niet dat die gestemd is.

 

Maar dat is wel een goed idee om daar muziekanten te zetten die bv filmmuziek spelen in het kader van Iedereen Klassiek, ik zal het eens voorstellen aan de organisatoren. Bedankt voor de tip! :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...