Ga naar inhoud

Beste strip 2019


mojo

Recommended Posts

Carrefour heeft blijkbaar een actie lopen om de beste strip v 2019 te kiezen. 

 

http://www.strip2019.be

 

Persoonlijk heb ik er niets van gelezen, dus geen idee of die selectie strips ook echt de moeite is. 

 

Stemmen kan tot 23/10. 

 

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Fnac heeft meestal ook zo'n actie lopen waarbij je uit een lijst kan kiezen.

In dit geval kan je trouwens enkel stemmen met je klantenkaart, en die heb ik niet.

 

Met dit lijstje is het voor mij trouwens simpel: op alle vlakken springt voor mij "kinderen in het verzet" eruit, met Ythaq als verdienstelijke tweede.

Link naar reactie

Niet de meest representatieve lijst.

 

image.thumb.png.7c10bb3f14841275605ed8c43d88c259.png

 

Het beste is Civil War, maar dan jaren geleden in de originele uitgave. Die zou hier dus niet mogen staan.

Kinderen in het Verzet en Ythaq staan bij mij ook aan de top. Kinderen is nog een serie die aan het opbouwen is. BIj Ythaq vertelde Floch me dat ze nog niet zeker waren of het gaat stoppen na het volgende album. Een serie met veel hoogtes, maar nu toch in zijn herfstdagen. De Thorgal probeer ik aktief te vergeten.

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...