Ga naar inhoud

Boekenbeurs Antwerpen 2019


Ambreville

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

 

5 uren geleden, Tweetie zei:

Komen er nog striptekenaars langs uit niet-Nederlandstalige landen?   

Antwerpen weet ik niet. Maar in Bxl heb je dit lang weekend Krings, Adam, Morancho, Besse, Genet, Deville, Dan, Gazzotti, Darasse, Bercovici, Berthet, Hardy, Dany, Grenson, Batem, Cerise, Janry en heb je kans om tickets te scoren voor de volgende weken voor Gibrat, Guarnido, Igounov, Van Dongen en Marini.

Ik weet dus niet of de Boekenbeurs echt wel zo stripminded is ;) 

 

 

 

Link naar reactie
14 hours ago, Ambreville said:

 

Antwerpen weet ik niet. Maar in Bxl heb je dit lang weekend Krings, Adam, Morancho, Besse, Genet, Deville, Dan, Gazzotti, Darasse, Bercovici, Berthet, Hardy, Dany, Grenson, Batem, Cerise, Janry en heb je kans om tickets te scoren voor de volgende weken voor Gibrat, Guarnido, Igounov, Van Dongen en Marini.

Ik weet dus niet of de Boekenbeurs echt wel zo stripminded is ;) 

Inderdaad, heel wat toffe namen komend weekend.

Je vergeet trouwens nog Pellejero en Canales die morgen de nieuwe Corto Maltese komen signeren 😉

 

Link naar reactie
8 uren geleden, shakeitupguy zei:

Bij Forbidden Zone heb ik in het verleden wel al Nederlandstalige boeken kunnen bestellen van Ballon Media voor en signeersessie.

Doe ze het nu niet meer?

Ik denk het wel en bij Skull ook. Maar als je geen reguliere (dédicace)klant bent, weet ik niet of ze de moeite zullen doen. Bovendien moet je echt wel goed op voorhand bestellen en weet je soms pas enkele dagen voor de sessie of je mag komen. 

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Dat wist ik zelfs niet. Ze hebben wel niets Nederlandstalig in Stock. Wat een zekere F.B.uit U. in NL. vaak doet is een engelstalige uitgave van dezelfde waarde kopen. Forbidden Zone heeft veel comics, trades en ook heel wat beeldjes. Skull heef van achter zo van die Artists Editions liggen. Die laatste zijn wel dure brokken te vergelijkbaar met een Tirage de Tête.

 

 

 

Link naar reactie
23 uren geleden, Peter Motte zei:

Was er iemand op de Boekenbeurs aanwezig op de lezing van Kim Sanders over de toekomst van de strip?

Ik denk dat ze het vooral had over de fusie BM-SU, maar ik was zelf niet aanwezig.

Kan iemand er iets over vertellen?

 

Kim Sanders was niet aanwezig (ziekte), en  de fusie tussen Ballon Media en Standaard uitgeverij is niet ter sprake gekomen..

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...