Ga naar inhoud

Modelbouw


Tanuki

Recommended Posts

Op 8/1/2023 om 21:56, Rataplan zei:

Dus ben ik op zoek naar een airbrush set. Zijn er modelbouwmensen die er eentje thuis hebben? Zo ja, wat voor merken/toestellen zijn er aan te raden?

 

Ik heb, beginner zijnde, een set van Fengda gekocht. Een zeer stil compressortje, niet duur.

Google eens op Fengda FD186K en je ziet 'm.

Voor tips & tricks betreffende airbrushen verwijs ik je naar dit youtube-kanaal:

https://www.youtube.com/@TipsTricksModelbouw

Link naar reactie
8 uren geleden, WILCO zei:

Mijn Halve Maan is afgewerkt. Nu eens verder zoeken of dit schip van Henry Hudson ook in strips voorkomt. Voorlopig nog niks gevonden.

20230118_133255.jpg

Hoelang bouw je aan zo'n schip? Op welke schaal is dit? Ook al regelmatig dergelijke modellen bekeken in het modelbouwcentrum.

Link naar reactie
56 minuten geleden, acor zei:

Hoelang bouw je aan zo'n schip? Op welke schaal is dit? Ook al regelmatig dergelijke modellen bekeken in het modelbouwcentrum.

Aan deze heb ik iets meer dan een jaar gewerkt, dagelijks een uur of 2. Het was mijn allereerste model in hout, dus was het volledig nieuw voor mij.  De schaal is 1:50. Mijn modellen in plastic waren sneller klaar (tussen 1 à 3 maanden, ook zo´n 2 uur per dag). 

Link naar reactie
22 uren geleden, WILCO zei:

Aan deze heb ik iets meer dan een jaar gewerkt, dagelijks een uur of 2. Het was mijn allereerste model in hout, dus was het volledig nieuw voor mij.  De schaal is 1:50. Mijn modellen in plastic waren sneller klaar (tussen 1 à 3 maanden, ook zo´n 2 uur per dag). 

Waauw! Respect om zolang aan een model te kunnen werken. Maar ze zien er dan ook prachtig uit!

Link naar reactie
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...