Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Timhardt

Lone wolf & cub omnibus

Recommended Posts

Op ‎29‎/‎11‎/‎2019 om 11:48, Aaltomuoto zei:

Ben je per sé op zoek naar de omnibus of is de originele Dark Horse Bundeling van 28 delen ook ok?

de omnibussen. de 28 losse delen heb ik, maar ik zou ze heel graag vervangen door de omnibussen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 10/12/2019 om 21:19, Timhardt zei:

De omnibussen zijn niet zo gemakkelijk meer te vinden. Misschien via hier?

Allemaal te koop via bol.com

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minuten geleden, Timhardt zei:

Niet allemaal toch?

De 1e 10 (zag dat er 12 van zijn). Maar dan ben je wel al een eind op weg!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Er zijn er ook maar zeven (of minder in de SSZ, don't know) meer vlot te krijgen. De andere moeten herdrukt worden, of kan je voor véél geld kopen. 
Als je op Bol.com enkel op Lone Wolf and Cub zoekt, zet hij de New LW&C boekjes er ook tussen, en dat geeft een verkeerd beeld. Als je op LW&C omnibus zoekt krijg je inderdaad slechts zeven resultaten. 

Geluikkig kon ik in mei de volledige reeks overnemen van een vriend :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 hours ago, Timhardt said:

Herdrukken zou toch moeten he, zo'n klassieke reeks. Nu ja, met dark horse weet je nooit....

Latrn we hopen op een groot formaat zoals berserk 😎 

Deel dit bericht

Link naar bericht
27 minuten geleden, Boris Valeo zei:

Latrn we hopen op een groot formaat zoals berserk 😎 

In juli komt een zelfde uitvoering van Hellsing uit bij Dark Horse.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vond Hellsing niet zo best. Dark Horse heeft betere reeksen. Ik wil zo graag dat ze Eden, it's an endless world afmaken...

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Timhardt said:

Ik vond Hellsing niet zo best. Dark Horse heeft betere reeksen. Ik wil zo graag dat ze Eden, it's an endless world afmaken...

En de Kurosagi Corpse Delivery Service... 😢

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb helemaal geen verstand van Manga. Ik heb de Nausicaa hardcover boxset een tijd geleden gekocht en gelezen. Daar kon ik zeker van genieten. En vorige week de Battle Angel Alita deluxe boxset ontvangen. Hier moet ik nog aan beginnen. Verder heb ik geen ervaring.

Deel dit bericht

Link naar bericht

allemaal nog, bedankt voor de tip, misschien moet ik beginnen kopen en zien waar ik kom

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...