Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Zwendel

Gamer Thread 2.

Recommended Posts

52 minuten geleden, Bonte zei:

Heeft dat iets te zien met de film Memento?

Neen heeft er niets mee te maken. Het is een point and click adventure spel. Niet nieuw ook, ik had het al een tijdje geleden gekocht maar ben het nu pas gaan spelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Knights of Honor II. Sovereign

Verrassend nieuws uit het voormalige Oostblok: de beste RTS-game (met de beste soundtrack/ingame muziek) van de 00's krijgt een sequel.
Dat nieuws komt als een donderslag bij heldere hemel. De game studio is enkele keren overgenomen, zodat de mogelijke komst van een vervolg een bekende running gag werd. In het wereldje dan toch. Nu komt het er toch van: zowat 15 jaar na datum!

KoH.thumb.jpg.0fe94c26defebb6900556ec74e39a168.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bijna acht uur ver in "Witcher III: the Wild Hunt" en zeer tevreden. De graphics zijn geweldig, de gameplay lekker snel, de voice acting filmwaardig (jammer wel dat de Poolse versie niet op Switch verkrijgbaar is) maar de grootste sterkte van het spel, dat ene ding waarvoor ik niet kan wachten om terug er in te vliegen, de yeet stick waarmee "WIII:TWH" andere asses woopt, is toch wel het verhaal en hoe het verteld wordt. Ik leefde echt mee met de smeerlap van een"Red Baron" wanneer hij berouw toont.

Maar die EEUWIGE TUTORIALS! Ja, ik kan ze afzetten maar met de vele functies in het spel doe ik het niet want op een gegeven moment ga ik het toch nodig hebben. 

Ik moest wel even wennen. "WIII: TWH" is met zijn zijn systeem van upgraden veel meer een RPG dan "Skyrim". In dat laatste is het op hoge niveaus nog altijd mogelijk om de speelstijl om te gooien.

Momenteel ben ik nog altijd bezig op een heel laag niveau om gewoon te worden aan de speelstijl maar eenmaal ik het onder de knie heb, ga ik op een hoger niveau meer sidequests doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...