Ga naar inhoud

Negende stripbeurs te Geraadsbergen 15 Maart 2020


bouwertje

Recommended Posts

GEANNULEERD !! GEANNULEERD !! GEANNULEERD !!
 

Het cultuurcentrum De Abdij, de Geraardsbergse Stripvrienden en het Lokaal Bestuur Geraardsbergen melden dat het Stripfestival 2020 geannuleerd wordt wegens Coronavirus. Het Stripfestival krijgt een nieuwe datum op 18 oktober en dit in het Koetshuis te Geraardsbergen. 

Verdere informatie volgt later.

89769896_2675448812524407_6421432920241602560_o.jpg

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
19 minuten geleden, Peter Motte zei:

Het uitstel wordt nog niet op hun blog vermeld.

 

 

Helaas uitgesteld, Peter, de tekenaars werden persoonlijk verwittigd. Geen Grueson 4-primeur voor Geraardsbergen, voorlopig wordt dat voor Vlaanderen Aarschot.

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
39 minuten geleden, Yan zei:

Helaas uitgesteld, Peter, de tekenaars werden persoonlijk verwittigd. Geen Grueson 4-primeur voor Geraardsbergen, voorlopig wordt dat voor Vlaanderen Aarschot.

Hopelijk gaat het door....ik heb al voorgesteld om eventueel kinderen mee te nemen....

 

Link naar reactie
  • 2 months later...

Dit bericht gekregen.

Hallo Tony, een berichtje om te laten weten dat het stripfestival op 18 oktober niet zal doorgaan en uitgesteld wordt tot volgend jaar 21 maart, de reden is dat het koetsenhuis te klein is om de verplichte afstand te houden en de belangrijkste reden is de ronde van Vlaanderen die op die dag doorgaat. Grtz Jean-Marie

Link naar reactie

M.a.w. Geraardsbergen 2020 is afgelast.

Ik was wel opgelucht toen de beurs in maart 2020 werd afgelast, want het was heel moeilijk te beslissen of je zou gaan of niet. Tot op dat moment gold enkel nog het verbod op bijeenkomsten vanaf 1000 mensen, maar op beurzen is er meestal maar weinig plaats tussen de tafels. De kans was heel groot dat als er iemand was die corona had, 's avonds iedereen het zou hebben. Toen dan de donderdag voor de beurs het bericht kwam dat de gemeente zelf besloten had het niet te laten doorgaan, was dat eigenlijk een opluchting. Zonder dat verbod zou het heel moeilijk zijn geweest om niet te gaan. Er wareen een paar auteurs die ik wou ontmoeten, en alle signeerders zouden de moeite hebben gedaan om zo ver te komen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...