Ga naar inhoud

Citaten, aforismen en andere gevleugelde woorden.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Ihr alle kennt die wilde Schwermut, die uns bei der Erinnerung an Zeiten des Glückes ergreift. ( You all know the wild grief that besets us when we remember
times of happiness.)

Ernst Jünger

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

“Les armes sont les bijoux des hommes.”

Jean Follain, Appareil de la terre.
 

“L'esclave est celui qui attend que quelqu'un vienne le libérer.”

    E.Pound.

 

"I am suspicious of all the things that the average people believes."

- H. L. Mencken

 

 

"The only good bureaucrat is one with a pistol at his head. Put it in his hand and it's good-bye to the Bill of Rights."

On Politics: A Carnival of Buncombe - H. L. Mencken

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Two industries have truly captivated and inspired me: the private space industry and the crypto industry. The former because it frees man from earth. The latter because it frees man from men.

- Erik Voorhees

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...
On 2/3/2020 at 10:01 AM, JPAR said:

Mijn leraar Latijn vroeger tegen een leerling die altijd onder de les naar de wc moest: "Hoor je mij ooit vragen of ik naar de wc mag? Nee toch? Gewoon oprollen en afknijpen. Goed oefenen!"

- Die vent was ziek.

- Welke?

- Allebei.

Link naar reactie
2 uren geleden, Peter Motte zei:

Ik heb me in een half jaar tijd drie keer ingeschreven op een forum waar ik na enkele posts weer werd afgedonderd.

Ik heb al aan Bonte gevraagd om jou ook van dit forum te donderen, maar ik krijg steevast nul op het rekest. :ph34r:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 1 month later...
Gast Kameraad Mauser

Boedhisme gemixt met communisme. Gepropageerd door lui die dergelijke onzin verkondigen vanuit riante villas die ze nog niet eens hebben in Knokke le Zoute of het Gooi.  Het equivalent van een sekteleider zoals een Bagwan, Moon etc...maar dan in poloshirt en een diploma Keynesiaanse economie. 

Link naar reactie
11 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Boedhisme gemixt met communisme. Gepropageerd door lui die dergelijke onzin verkondigen vanuit riante villas die ze nog niet eens hebben in Knokke le Zoute of het Gooi.  Het equivalent van een sekteleider zoals een Bagwan, Moon etc...maar dan in poloshirt en een diploma Keynesiaanse economie. 

Niet zo naief kameraad, bij deze club zijn de grootste tech- bedrijven en financiele instellingen aangesloten, inclusief

grote Chinese banken.( zie lijst participanten )

Met een druk op de knop worden je bit-coins waardeloos, je goud wordt geconfisqueerd en je eventuele vermogen

inclusief het veilige heilige huis belast, ze beweren te brengen Utopia, maar in werkelijkheid is het Dystopia, met

het corona monster iedere dag te voeren als katalysator.

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
11 hours ago, bouncer said:

 

Met een druk op de knop worden je bit-coins waardeloos,

Dan moeten alle ISP's onder volledige overheidsconteole staan. Zodat men kan zien wie fiat naar crypto omzet.

 

Ook moeten alle burgers verplicht aangesloten zijn op overheidsgecontroleerde stroomnetwerken zodat men de miners ervan tussen uit kan halen via meten van stroomverbruik. En moet alle computer hardware verkoop 24/24 gemonitord worden.

 

Pas op, ik wel degelijk dat die tendens zich op bepaalde vlakken aan het voordoen is. En een aanzienlijk deel vd de westerse bevolking is daar dan nog vragende partij voor.

 

Terwijl ze terzelfdertijd staan te roepen dat we met zijn allen moeten waakzaam blijven om totalitaire en ondemocratische ideeën  geen kans te geven en de vrijheid te kunnen bewaren.

Link naar reactie
  • Yncke changed the title to Citaten, aforismen en andere gevleugelde woorden.
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...