Ga naar inhoud

Nieuwe QUIZ "Herken de cover !"


Veto

Recommended Posts

17 minuten geleden, esteban² zei:

Die Motorboys kende ik niet eens. :)  Doet op alle vlakken inderdaad heel hard aan Joe Bar denken, dus op die manier zat ik in de juiste richting, indeed.

Same here. Nog nooit van gehoord. Ik ben ook helemaal geen fan van auto-, formule 1-, motor-, voetbalstrips...

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
39 minuten geleden, Veto zei:

Rik is aan zet en ook Eriktex (ongetwijfeld terug uit Angoulême) mag nog een reeksje posten !

 

Ja, terug! Echter morgen een dagje ziekenhuis :e001: ik zal zien wat ik kan doen. Maar ik wilde de vorige keer al een serie decolleté's zoeken (ik verenig graag het nuttige met het aangename) en jij was me voor... de onderwerpen raken op.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
3 minuten geleden, eriktex zei:

Ja, terug! Echter morgen een dagje ziekenhuis :e001: ik zal zien wat ik kan doen. Maar ik wilde de vorige keer al een serie decolleté's zoeken (ik verenig graag het nuttige met het aangename) en jij was me voor... de onderwerpen raken op.

Geen probleem om nog een rondje decolletés, olifanten, honden... te posten. Alles kan in deze quiz !

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
2 minuten geleden, Tanuki zei:

Die laatste lijkt mij te komen van een parodieversie van een wereldbekende jeugdstrip... benieuwd wie die gaat durven noemen :)

Het tweede paar komt me bekend voor, maar ik kan er niet op komen.

Borsten 5 : Seksstrip over De Smurfen ??? Of zoek ik het verkeerd: blauwe borsten, blond haar...  Smurfin ???

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Sorry, ik had je bericht verkeerd gelezen, maar er zijn inderdaad, blijkbaar, twee parodiestrips van de smurfen.

Ik heb ze ondertussen even gegoogled. Enerzijds de titel die ik eerst dacht: "sex in smurfenland" en waarvan ik dacht dat je die noemde, en de tweede

die ik net heb opgezocht: "smurfensex" Volgens mij is het stukje in de opdracht daar uitgeknipt.

Ik wil even benadrukken dat ik geen van beide titels in mijn bezit heb. De eerste titel heb ik vroeger bij vrienden eens zien liggen... :D

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...