Ga naar inhoud

Nieuwe QUIZ "Herken de cover !"


Veto

Recommended Posts

Alexjodo scoorde zijn tweede  punt in het reeksje 'maskers' (na broodnodige tip van Eriktex). Ook esteban² deed er een puntje bij vandaag door de olifanten-reeks te vervolledigen en ikzelf scoorde ook door de reeks 'voeten' te raden.

Stand na afgerond reeksjes 'maskers', 'olifanten' en 'voeten' :
 

Veto : 9 ptn

Rik : 4 ptn
Tuizentfloot : 3 pt
Theodoor : 3 ptn
Hamirubi : 2 ptn

Yncke : 2 ptn

alexjodo : 2 pt
esteban² : 2 pt
Eriktex : 1 pt

Ik post straks mijn nieuw reeksje. Nog even geduld.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
3 uren geleden, eriktex zei:

Tip voor het rode masker: het is een reeks die heel dicht bij me staat.

Verdorie.  Hoeveel (Europese) reeksen ik hiervoor niet bekeken heb.  Zot werd ik er van.  Bleek het toen iets van Tex Willer te zijn.  Eventjes heeft die naam door mijn hoofd gespookt maar ik dacht dat geheimzinnigaards met rode kappen alleen maar in Europese strips rondliepen en ben niet beginnen te zoeken.  Jammer.

 

25 minuten geleden, Rik zei:

Staat er nog iets open of zijn we helemaal bij?

We zijn helemaal bij en in afwachting van 3 nieuwe opgaves (van Alexjodo, Esteban en "grandmaster" Veto).

a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)

Link naar reactie
53 minuten geleden, Theodoor zei:

Verdorie.  Hoeveel (Europese) reeksen ik hiervoor niet bekeken heb.  Zot werd ik er van.  Bleek het toen iets van Tex Willer te zijn.  Eventjes heeft die naam door mijn hoofd gespookt maar ik dacht dat geheimzinnigaards met rode kappen alleen maar in Europese strips rondliepen en ben niet beginnen te zoeken.  Jammer.

 

Ja maar... Tex Willer is toch ook een Europese serie? Al spelen de meeste verhalen zich af in het wilde westen.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Et voilà mijn nieuwste opgave: de trouwste vriend van de mens mag niet ontbreken! Succes met het zoeken!
Wat ben ik blij dat deze quiz zo'n succes is. Ik vind het de max in elk geval. Bedankt voor alle reacties en jullie enthousiasme.
Heerlijk om te grasduinen in je verzameling en/of vergeten pareltjes te (her-)ontdekken !



 

H1.jpg hond 1

H2.jpg hond 2

H3.jpg hond 3

H4.jpg hond 4

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
1 uur geleden, eriktex zei:

Ja maar... Tex Willer is toch ook een Europese serie? Al spelen de meeste verhalen zich af in het wilde westen.

Ik bedoelde met Europese strips eigenlijk vooral dat ze zich in Europa afspelen.  Zo'n geheimzinnigaard zag ik niet direct in het Wilde Westen rondlopen tussen de revolverhelden en de indianen.:zluke1:

a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...