Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Ambreville

Stripfeest Brussel 2020

Recommended Posts

Volgens mij gaan ze gewoon door 🙄.

Mondkapjes, online boeken etc.

Ik maak me ook dan geen illusies want de tickets zullen dan vrijwel zeker naar de vrienden van de Franse stripwinkels gaan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Volgens Dany (de tekenaar) zou het Stripfeest in Brussel dan toch geannuleerd zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kom op, er is toch geen normaal denkend mens die nu verwacht dat er een openbaar festival binnen gaat plaatsvinden. Dus mocht er wat doorgaan zal het een slap aftreksel zijn van een normaal festival met een en al regels en voorzorgsmaatregelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 uren geleden, Lecram zei:

Kom op, er is toch geen normaal denkend mens die nu verwacht dat er een openbaar festival binnen gaat plaatsvinden. Dus mocht er wat doorgaan zal het een slap aftreksel zijn van een normaal festival met een en al regels en voorzorgsmaatregelen.

Een annulering van het signeren zou niet onverwacht zijn, maar bepaalde onderdelen zoals de parade van striphelden buiten zou toch gewoon door moeten kunnen gaan? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Tweetie zei:

Een annulering van het signeren zou niet onverwacht zijn, maar bepaalde onderdelen zoals de parade van striphelden buiten zou toch gewoon door moeten kunnen gaan? 

Zonder publiek heeft dat niet veel zin. Zaterdag ben ik Brussel in gereden. Dat voelde aan als een verlaten zondag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 28/7/2020 om 10:46, Stripper zei:

Volgens mij gaan ze gewoon door 🙄.

Mondkapjes, online boeken etc.

Ik maak me ook dan geen illusies want de tickets zullen dan vrijwel zeker naar de vrienden van de Franse stripwinkels gaan. 

Lecram heeft gelijk dat een normaal mens dat niet verzint maar dit was de 28e de formele reactie.

Er is blijkbaar toch ergens het gezonde verstand neergedaald over deze mensen die dachten dat zij overal buiten en boven staan door onverantwoorde omstandigheden door te zetten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...