Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Noël

De Stripdagen 2020

Recommended Posts

oei, scheiden is Leiden

euh, nee, fout.

Het was Utrecht,

toch voor de Heroes Dutch Comic Con (op 28 en 29 maart 2020)

voor de Stripdagen is er voorlopig geen nieuws

hopelijk is dat (preparatoir) ook goed nieuws :unsure:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kan er niet wakker van liggen. Het was niet best en ik zal het niet missen .

Ik hoop dat eventuele partners zich goed oriënteren op dit gezelschap want ze bakken er niets van. Dat is in combinatie met arrogantie en gebrek aan inzicht wat echt leeft in stripland een fatale combi.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Repers die de afgelopen twee jaar naar de combi Stripdagen / Comic con in Utrecht zijn geweest..... gaan jullie dit jaar wel of niet nu er enkel een Comic Con is en (vrijwel) geen reguliere (Europese) strips.

Wij twijfelen ernstig of we in Utrecht nu nog wel een kraampje moeten boeken, vandaar.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als Eppo / L niet komt.

( informeer daar naar )

Dan heb je er niet echt iets te zoeken, denk ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben de afgelopen 2 jaar niet geweest.  Ook nu ga ik niet.  De Stripdagen hielden twee jaar geleden al op te bestaan. Dus eriktex, ik denk dat je niet aan een dood paard moet gaan trekken.  Pak maar grootser uit in Eindhoven, Kampen en Breda. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, eriktex zei:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Repers die de afgelopen twee jaar naar de combi Stripdagen / Comic con in Utrecht zijn geweest..... gaan jullie dit jaar wel of niet nu er enkel een Comic Con is en (vrijwel) geen reguliere (Europese) strips.

Wij twijfelen ernstig of we in Utrecht nu nog wel een kraampje moeten boeken, vandaar.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Ik ben vorig jaar naar zowel DCC/Stripdagen als de Winter DCC geweest. 

Als je geinteresserd bent in comics, zou ik als bezoeker gaan. 

Een uitgeverij zoals die van jullie zal op de DCC geen publiek vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zonder de Stripdagen is het voor mij niet interessant.

De aanbod, alleen comics, is dan voor mij te klein.

en het zijn vaak alleen de nieuwe comics die ze dan in de verkoop hebben en die zoek ik niet.

Dan wacht ik liever een maand en dan naar Deventer.

Dat is dan voor mij een zeer leuke (intieme) beurs

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik denk dat ik wel 1 dagje meepak, prima te doen als bezoeker.

Voor Hum zal het misschien geen storm lopen, maar aan de andere kant ben je een van de weinige met strips en zou er wat nieuw publiek kunnen bijkomen, iets wat in Deventer of Eindhoven waarschijnlijk niet het geval zal zijn. Geen lange rij voor je tekenaar en dus de kans voor nieuwe klanten om ook eens een krabbel te kunnen krijgen. 

Voor Silvester en DDB is de HDCC ook interessant(er).

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik kom alleen als er een programma is met voor mij aantrekkelijke tekenaars. Mijn verwachtingen daarover zijn voorlopig erg laag. Maar komt Uitgeverij L ... met als gast Guarnido... dan reis ik wel af hoor. 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht

https://stripjournaal.com/2020/02/08/prijswinnaars-en-een-scheiding/?fbclid=IwAR1TSm74op5hi0zdtHXbO1LtoAKfB7yy3ZknddJDMpovlj-loF2pTiC58Bs 

interview met Meerten Welleman 

mijn persoonlijke mening ze hadden in juli zelf een streep er onder moeten zetten 

de comiccon / heeft de stripdagen niet nodig ,als beginnende beurs in nl  dachten ze dat er extra bezoekers kwamen 

door samen werking met de stripdagen en de stripdagen zag het als een mooie kans/vangnet 

immers de kas was leeg 

van af dag 1 was € het onderwerp .

Wil nog toevoegen dat Meerten uitermate beleefd blijft richting de Dcc  en weigerd met modder gooien/ te zwartepieten .                Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen de stripdagen zijn gebruikt/ misbruik ten bate van Dcc 

Maar dat is misschien wel doemdenken ,

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, tuinmantvkijken zei:

https://stripjournaal.com/2020/02/08/prijswinnaars-en-een-scheiding/?fbclid=IwAR1TSm74op5hi0zdtHXbO1LtoAKfB7yy3ZknddJDMpovlj-loF2pTiC58Bs 

interview met Meerten Welleman 

mijn persoonlijke mening ze hadden in juli zelf een streep er onder moeten zetten 

de comiccon / heeft de stripdagen niet nodig

Lijkt me ook. Ook zonder Stripdagen raakt de Dutch Comic Con wel uiverkocht. Als de Stripdagen voor DCC geen extra waarde bieden, kunnen ze ook niets eisen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
22 uren geleden, Sssneraul zei:

ik kom alleen als er een programma is met voor mij aantrekkelijke tekenaars. Mijn verwachtingen daarover zijn voorlopig erg laag. Maar komt Uitgeverij L ... met als gast Guarnido... dan reis ik wel af hoor. 😁

Die ging voorlopig stoppen met dedis na Angouleme vertelde hij in BXL

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Ambreville zei:

Die ging voorlopig stoppen met dedis na Angouleme vertelde hij in BXL

Zijn komend tweeluik van Blacksad slokt veel tijd op😀

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 minuten geleden, Sssneraul zei:

Zijn komend tweeluik van Blacksad slokt veel tijd op😀

Dat was zijn excuus

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als je mijn commentaar een beetje leest, begrijp je dat ik die hele stripdagen niet levensvatbaar vind.
Ik werk dus niet mee om een lijk in leven te houden of een dood paard te trekken.

Ik zal eerder mijn medewerking verlenen aan Haarlem dat is meer mijn ding. Breda en Brabant  ook erg leuk omdat het wat traditionelere beurzen zijn en prima voldoet aan de behoefte die de stripdagen niet meer beantwoord.

Sorry als ik je beledig, maar dat is mijn mening.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Kobus zei:

Ik zal eerder mijn medewerking verlenen aan Haarlem dat is meer mijn ding. Breda en Brabant  ook erg leuk omdat het wat traditionelere beurzen zijn en prima voldoet aan de behoefte die de stripdagen niet meer beantwoord.

Wanneer ga je eigen opgeven als vrijwilliger?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...