Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Noël

De Stripdagen 2020

Recommended Posts

Wie zegt dat dat niet gebeurd is??

En is het zo, als je kritisch bent je dan maar vrijwillig bij een organisatie moet aanmelden?

Dus we hebben kritiek op de regering, dus worden we vrijwilliger van de VVD of een ander politieke partij??

Deel dit bericht

Link naar bericht

Eerste bij jou is NEE (Gaf in je vorige item al aan)

Tweede en derde JA en JA

en weet je waarom ik het vroeg

Ik ben voor elk strip gerelateerde initiatief.

Goed of slecht.

Maak me niet uit!

het probleem in de stripwereld is dat het   

alleen door hardwerkende vrijwilligers gedaan wordt.

ook de niet gesubsidieerde beurzen  wordt alleen maar door hardwerkende vrijwilligers gedaan.

en je mag je mening hebben op alles en iedereen

Maar hou er rekening mee dat het door vrijwilligers wordt gedaan.

Dus ja! wordt vrijwilliger!

en dan ben je niet meer één van die stuurlui dan aan wal staat

Deel dit bericht

Link naar bericht

De festivaldirecteur van de Stripdagen was niet zo'n echte vrijwilliger, die moest gewoon betaald worden.  Of vergis ik me?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bij de laatste twee edities was het de bestuur van de Stripschap die alles regelde.

en twee van de bestuursleden zijn nu al een tijdje bezig voor alternatieven.

Van DCC speelde al een tijdje.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben zelf ook vrijwilliger op een ander gebied.  Vrijwillig is niet vrijblijvend.  Je gaat ervoor. En zo niet, stop dan. Het Stripschap is al enkele jaren geleden gestopt.  Prima, maar meldt het dan en blijf niet doormodderen.  

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat jij nou verteld had ik nou met Suske en Wiske.

Voor mij was het al jaren geleden gestopt en ik had ook zoiets blijft nou niet aanmodderen....

Stop er mee!

Maar toen kwam Amoras. Verfrissend en past ook bij deze tijd.

en dat is ook waarom ik de Stripschap blijft steunen ik hoop op De Stripdagen 2.0

Niet in de vorm van de oude Stripdagen maar in een nieuwe verfrissende vorm.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als je de podcast beluistert, dan hoor je dat men geen idee heeft wat ze gaan doen. Steeds schieten de antwoorden van links naar rechts (en komt men er een minuut later weer op terug) en vaak wordt de tactiek van ontkenning of anderen de schuld geven gebruikt. Veel loze kreten zonder plan of richting. Ik blijf ook steeds een zekere arrogantie voelen en waar die op gebaseerd is....dat is een compleet raadsel, want het stripschap is nu niet bepaald een succesverhaal.

Het leven is simpel, de huidige ploeg gaat niks nieuws brengen, er is ook geen stuiver te besteden. Ik ben en blijf lid en hoop ook op mooie stripdagen, maar eerlijk gezegd geloof ik er niet in.

Vergelijking met Suswis houdt geen stand, dat zijn compleet andere auteurs met een verfrissende blik, niet dezelfde makers als de aloude reeks....we hebben op de vorige twee HDCC gezien dat er geen evolutie in het stripgedeelte zat (ik denk ook dat de wil en de mindset er niet is), er was geen aansluiting bij het comic con gedeelte. Dat blijf ik het meest jammer vinden, echt een gemiste kans.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je kan beter die drie tientjes aan iets anders besteden. Een mooie hardcover of zo.

Zo hou je de huidige ploeg in het zadel. En ik begrijp dat je daar niet op zit te wachten.
Wees eerlijk en reeel: Het gaat daar echt niet veranderen. Het moddert gewoon door.
Misschien als er een hele nieuwe ploeg gaat zitten. Maar ook dat is een utopie.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is ook makkelijker om te zeuren dan plaats te nemen in het bestuur. Niemand die dat wil, including me.

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, Kobus zei:

Wees eerlijk en reeel: Het gaat daar echt niet veranderen. Het moddert gewoon door.
Misschien als er een hele nieuwe ploeg gaat zitten. Maar ook dat is een utopie.

Meld je aan om met revolutionait elan het bestuur over te nemen. 

Viva la revolución! Viva Kobus! 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wie ik nog bij deze discussie nog mis is Statler en Waldorf

afbeelding.thumb.png.8361301abe295bb678b9561a85246b5a.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vrees dat revolutie nu echt weinig zin heeft. Er zit net een vers set voorzitters die nog moeten beginnen.

Of het Stripschap volledig is afgeschreven durf ik moeilijk te zeggen. Maar ik geloof wel het Stripschap een paar kerndoelen moet opstellen, kijken wat daar in haalbaar is en daar echt op richten.

Een Stripdagen kun je in veel vormen doen. Laten we afwachten wat er nog geregeld kan worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, AHMO zei:

Wie ik nog bij deze discussie nog mis is Statler en Waldorf

afbeelding.thumb.png.8361301abe295bb678b9561a85246b5a.png

Sorry, Haarlem interesseert me geen hol.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...