Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
bouncer

Youtube Comics

Recommended Posts

7 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Wij wél zo oud...

Nee jij. Hij is 18 jaar jonger dan u. ;) 😈 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 5/9/2020 om 15:51, Boris Valeo zei:

Door jouw enthousiasme staan Druillet YRAGAEL URM THE MADMAN & THE NIGHT in bestelling 😊

Ik heb Moebius- l'Oeuvre hermétique besteld. Dan kan ik mijn ratjetoe aan Moebius-uitgaves dumpen bij vrienden. Druillet komt pas in de volgende aflevering aan bod. :e007:

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, Waldorf zei:

Ik heb Moebius- l'Oeuvre hermétique besteld. Dan kan ik mijn ratjetoe aan Moebius-uitgaves dumpen bij vrienden. Druillet komt pas in de volgende aflevering aan bod. :e007:

😎👌

Nieuwe video vandaag ! Nog niet die over Druillet, Gal & Dionnet en Corben, maar die is in aantocht 😉

Liken, abonneren, delen, commentaar geven... Dat zijn allemaal steuntjes in de rug dus dat mag allemaal :)
Hier op Getekende Reep heb ik al toffe, aanmoedigende dingen mogen lezen, bedankt daarvoor 🤓
Soms moeilijk om de video's tussen mijn dagjob in te flansen maar ik 'keep on truckin' !

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, BobFish zei:

😎👌

Nieuwe video vandaag ! Nog niet die over Druillet, Gal & Dionnet en Corben, maar die is in aantocht 😉

Ontzettend goed gemaakt.

Je hebt de lat wel dadelijk zeer hoog gelegd.

Ga je al je video's in het Engels doen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, BobFish zei:

Liken, abonneren, delen, commentaar geven... Dat zijn allemaal steuntjes in de rug dus dat mag allemaal :)

Ik heb alvast jouw video geplaatst op een ander forum (over The Simpsons en animatie) waar ik vroeger actief was.

Daar zitten ook wel wat personen die in strips en comics geïnteresseerd zijn.

https://www.nohomers.net/entry.php?12667-a-guy-from-Brussels-has-started-an-interesting-channel-about-comics

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, cinco zei:

Ga je al je video's in het Engels doen?

Reken maar van yes ! :) 
De Franco-Belgian comic mag wat meer in de spotlight staan !

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 hours ago, Waldorf said:

Waar heb je die besteld? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 11/9/2020 om 20:13, BobFish zei:

Reken maar van yes ! :) 
De Franco-Belgian comic mag wat meer in de spotlight staan !

Tof alweer! Leuk begin van je top 50. 'Set to Sea' van Drew Weing is een heerlijke offbeat keuze. Ben zelf ook erg gecharmeerd van zijn 'Margo Maloo's'. Door dit soort verassingen ben ik benieuwd waar je nog meer mee op de proppen komt. (Hoewel 'Blast' wel erg laag in je ranglijst staat...)

511u2nlIwKL._SY351_BO1,204,203,200_.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 11/9/2020 om 21:25, Boris Valeo zei:

Waar heb je die besteld? 

Standaard boekhandel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 uren geleden, Neat Stuff zei:

(Hoewel 'Blast' wel erg laag in je ranglijst staat...)

Wacht maar tot je ziet wat er nog komt ! 😎

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...