Ga naar inhoud

Ertussen


Recommended Posts

Links niets wegens scheidingswand. EN rechts staat deze:

 

4-nl-v.jpg

 

 

malheig is zo'n reeks waar je hier dus nooit iets van hoort, maar ten onrechte, want dit behoort tot stalners beste werk. Ik ben wel fan van het oude werk van stalner: dit vond ik geweldig en ook ketens van vuur bijvoorbeeld kon ik meer dan een beetje smaken.

Link naar reactie

Rechts ervan staat Percy Gloom, die bizar modern sprookje waarover ik hier nog weinig hoorde, maar dat ik een boek dat steeds in mijn kast zal staan.

 

whatshelookinat.jpg

Die heb ik ook. Wat je zegt, een strip die hier nooit vernoemd werd. Onterecht, want het is een interessant album.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Koen had mij de fakkel in mijn handen gegeven  - waarvoor dank.

 

En het nieuwe ijkpunt is

 

 

24nl.jpg

en bij uitbreiding de totale Asterix-reeks. Welk albums bevinden er zich links en rechts van uw Asterixen?

 

 

Graag geef ik bij deze de fakkel door aan Olsimar - omdat hij Ghostmoney ook zo goed vond :- ) . Kan er een nieuwe update vanaf zaterdag of zondag, Olsimar? 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

links van asterix stond aria (zit nu in dozen wegens plaatsgebrek) en nu is dat arctica, rechts van asterix is er plaats voor de as van de katharen,

 

biji mij staat alles alfabetisch omdat ik niet alles meer vlug terugvond toen het nog volgens uitgeverij stond

Link naar reactie
Gast Natte aap

goh, niets, ik heb geen asterixen denk ik. Misschien ergens in een of andere doos. Ik heb de meeste bij mijn grootmoeder gelezen (dus links daarvan staat het parochieblad en rechts het rijk der vrouw of de kookboek van de boerinnenbond of zoiets)

Link naar reactie

De Asterixjes hier zijn eigenlijk van mijn vader, maar ik heb bijna heel diens collectie ingelijfd.  Links staat zijn volledige reeks Alexjes, rechts vind ik het einde van het rek.  Het legplankje eronder begint met de Sus en Wissen, in "gedeelde eigendom" van mijn vader, zus en ikzelf.  Wat van wie is weet al lang niemand meer, dus ontferm ik mij ook daar maar verder over. ;)

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Meen je dat nu echt??? Ik heb vorige week nog Asterix en de Belgen, én Helvetia gelezen, en nog steeds intens genoten. Die reeks is zo rijk.

 

 

ik meen dat echt, ik ken wel de tekenfilms asterix de gallier, de twaalf werken en cleopatra. Die zijn best geestig: eerst de dikke meneer! lol. euh, ik ga wachten om ze te kopen of te lezen tot mijn zoon (nu 3) misschien geïnteresseerd geraakt!

Link naar reactie

ik meen dat echt, ik ken wel de tekenfilms asterix de gallier, de twaalf werken en cleopatra. Die zijn best geestig: eerst de dikke meneer! lol. euh, ik ga wachten om ze te kopen of te lezen tot mijn zoon (nu 3) misschien geïnteresseerd geraakt!

 

 

Gelukzak, dat je nog "Het eerste Legioen" mag ontdekken :-). Alle info op http://www.stripspeciaalzaak.be/Toppers_AsterixTopSix.htm

 

PS Pas op dat je zoontje niet toevallig Obelix en Co, De Ziener en De Intrigrant meeneemt. Dat zijn wel volwassenenalbums.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

???

 

Mocht je nu zeggen dat je er geen hebt omdat je het niet goed vindt, ok.

 

Maar om nu nog nooit een Asterix gelezen te hebben?

 

Je maakt me wel benieuwd naar de reden.

 

 

ik heb als kind nooit strips gelezen, als zeer prille tiener jommeke, maar verder niets. Pas vanaf mijn 19de ofzo thorgal ontdekt en dan al snel aan de Bilals en Bourgeons van deze wereld verslaafd geraakt. De laatste 5 jaren vooral into comics en veel manga. Ik denk dat velen asterix lezen als ze 13 of 14 zijn en dan las ik gewoon geen strips (wel tonnen boeken).

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...