Ga naar inhoud

Ertussen


Recommended Posts

En dan gaan we maar meteen verder! ;)  Merci!

 

Niet met A, stel je voor, wel met een boekje waarvan ik vermoed/hoop dat het toch wel bij iets meer mensen in een kast is terug te vinden:

 

3144d4d0-0814-012f-b0b9-0050569439b1.jpg

 

Bij mij staat deze natuurlijk zelf wat vreemd, tussen de kastwand en de Engelse luxe van zichzelf, maar als ik dan telkens iets verder kijk vind ik:

 

Links:

 

album_comix2000_asso.jpg

 

en rechts:

 

250px-Jimmy_Corrigan_Hardback_cover.jpg

 

Maar 't gaat hier dus over Blankets/Een Deken van Sneeuw, ;)

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

 

OK, hopelijk hebben jullie allemaal "Tiny gaat kamperen" op het schap staan :e005:

 

Yep, links ervan staat Blankets, rechts ervan Black hole :P

 

 

Hier klopt iets niet hé Tuizent, volgens mij had je nu "Tiny gaat Kamperen" moeten melden! :P

 

Maar allez, om deze grove leugen recht te kunnen zetten gelast ik je bij deze al meteen met de volgende opgave! 

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Hier klopt iets niet hé Tuizent, volgens mij had je nu "Tiny gaat Kamperen" moeten melden! :P

 

 

Maar allez, om deze grove leugen recht te kunnen zetten gelast ik je bij deze al meteen met de volgende opgave! 

 

Ik heb mijn kast herschikt om mogelijke misverstanden rond vunzige combinaties uit te sluiten. :e007:

 

Ik neem alvast de volgende ronde voor mij, maar wacht nog eventjes op reacties m.b.t. links en rechts van Blankets

Link naar reactie

Is dat leesbaar, Olsimar? Ik bedoel qua formaat, met die 1000+ pagina's... Ik zie er wat tegenop om met Walking Dead te starten omdat er al zoveel delen verschenen zijn, maar die compendium edities zouden een oplossing kunnen zijn.

 

Zeker wel, ik ben heel blij met deze bundelingen. Qua prijs zijn ze gewoon héél interessant, al die losse delen vind ik te begrotelijk voor deze comic. Het leest als een trein en je kan dus lekker in je stoel blijven zitten. Ik zou deze uitgave niet (op je rug) in bed lezen. Tenzij je hele sterke armspieren hebt of wilt krijgen ;)

Link naar reactie

Kaamelott - De liefhebbers en Ergens - De Gesel Gods.

 

De volgorde is zuiver geometrisch in oorsprong: ze passen zo onder het schuine dak.

 

van evens heb ik niets, ik vind de tekenstijl wel interessant, maar verhaaltechnisch vind ik het tekortschieten.

 

Grappig, ik heb eerder 't omgekeerde. Ik hield meer van zijn tekeningen met zwarte lijnen, en koop de strips vooral voor de vertelling.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...