Ga naar inhoud

Ertussen


Recommended Posts

Ah, de Incal, mooite om nog eens uit de kast te nemen eigenlijk.

 

Tot voor kort stond deze naast De Duitsere Steden, maar die heb ik naar een ander plankje moeten verhuizen.  Nu dus tussen:

 

chninkel%20integr-01.jpg

 

en

 

terrescreusescouv01.jpg

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

De Incal...dat wordt even zoeken in mijn kasten:

 

De zes losse delen van De Incal ( De Incal van het duister - De Incal van het licht - De benedenwereld - De bovenwereld - De vijfde essentie - De eerste planeet ) zitten uiteraard per nummer in de Auteurreeks van Oberon.

Titels links en rechts van deze albums zijn: Virl / Speurtocht naar Terra ( Matena ), Idee-fixe ( Gibrat ), Zachtjes met de buren ( Caza ), Bob Fish ( Chaland ), Aan 't eind linksaf ( Caza ), De A. Den Dooier omnibus ( Matena ), De Underzone ( Gimenez / Trillo ) en ten slotte De jeugd van John Difool.

 

Dan is er de strippocket 'De incal van het duister': heeft slechts één buurman: Sjef Van Oekel draaft door.

 

De eerste twee delen van de Incal heruitgegeven door Oog & Blik: links ervan staat 'Na de Incal', rechts ervan de 10-delige reeks 'Verzamelde werken van Moebius.

 

En tot slot de integrale uitgave van 'De Incal': links staat de reeks Durango, rechts Hannibal vijf / De liefde van Doenja.

Link naar reactie

:D

 

die auteursreeks van overon is erg de moeite trouwens, er zitten nog veel goeie albums in.

 

bij mij staat links van de incal het besoten land van tardi. zoveel tardi's heb ik niet meer, maar het besloten land en links daarvan dodelijke spelletjes zijn twee topboeken. die hou ik eeuwig bij me.

rechts van de incal staat de dagelijkse worsteling. larcenet in topvorm. terug op aarde deed ik eerder dit jaar weg wegens te vrijblijvend.

Link naar reactie

aha, ik kan nog eens mee doen (alhoewel ik deze draad uit het oog was verloren), al weet ik het niet van buiten wat er nu net rechts en links van staat,

maar Angela staat naast/bij/tussen Wayne Redlake, Trio Grande en Ster van de Woestijn 1 & 2. Daar ergens...

 

Vorige winter deze vijf boeken allemaal nog maar eens met héél veel plezier herlezen. :)

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Ah, oei, 'k was al een keertje geweest hoor (Blankets) maar bij deze doe ik toch snel een nieuwe "poging".  Om 't niet te lastig te maken geef ik meteen ook een alternatief:

 

Dus, wat staat er links/rechts van de - eigenlijk helemaal niet te missen - reeks "Frommeltje en Viola"?

 

Bij mijzelve:

 

Links (een beetje vreemd misschien):

 

Super%20kuifje%2018.jpg

 

en rechts:

 

de al even mooie reeks Isabel, en die geef ik op als "alternatief" omdat Frommeltje en Viola misschien iets minder evident is?

 

will-isabelle-calendula-sofa-affiche.jpg

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Heb ik niet :(

 

Als troostprijs krijg je dan wel meteen de eer het volgende stripje te kiezen (op voorwaarde dat je ooit nog eens op zoek gaat naar deze van Hislaire natuurlijk, zeker in "jouw geval").

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Van Frommeltje en Viola heb ik slechts het derde deel. Dat staat tussen Franka en Fulu, gewoon alfabetisch gerangschikt.

Ook van Isabel heb ik slechts één album, Isabel en de Kapitein, en die staat tussen Isabelle Avondrood en Indochina.

 

700a7330-5307-012e-9c93-0050569439b1.jpg

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...