Ga naar inhoud

Verwijderen berichten uit forum


Gast Thesoave

Recommended Posts

Ik heb gemerkt dat berichten worden verwijderd zonder dat er sprake is van schending van regels, onfatsoen etc.

Het ging om speculatie met stripalbums waar een bepaald forumlid tegen ageerde, maar ik uit ervaring weet dat hij dit zelf als dagelijkse praktijk doet.

Ik kan dat ook keihard aantonen, wat ik nog niet had gedaan. Deze berichten zijn verwijderd. 

Wellicht is het forum niet bedoeld voor dit soort discussies, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. 

 

 

Link naar reactie

Ik kan dat onderbouwen met screenshots van een berichten wisseling van marktplaats waar hij onder Suzie adverteert, maar in de conversatie zijn ware identiteit meegeeft en er ook nog op hamert dat hij een 100% score heeft op Catawiki (wat klopt).

Het ging om het rood linnen album Vallei 2, koopprijs 200 euro.  

 

Als het niet veel toevoegt, dan snap ik dat wel, maar waarom de berichten verwijderen? Lijkt of iemand daar belangen heeft!

 

 

Link naar reactie

Ik heb die verwijderd als voorzorg want het was een reactie op iets van 2018 en het was al duidelijk dat dit ging escaleren van hier tot Oostende. We willen niet dat het forum gebruikt wordt om persoonlijke vetes en ruzies uit te vechten, vandaar dat ik het gewist heb. Je kunt natuurlijk wel klagen over voortverkopers die woekerwinsten willen halen maar het mogen geen persoonlijke confrontaties worden, daar heeft niemand wat aan.

Link naar reactie
2 minuten geleden, Bonte zei:

Ik heb die verwijderd als voorzorg want het was een reactie op iets van 2018 en het was al duidelijk dat dit ging escaleren van hier tot Oostende. We willen niet dat het forum gebruikt wordt om persoonlijke vetes en ruzies uit te vechten, vandaar dat ik het gewist heb. Je kunt natuurlijk wel klagen over voortverkopers die woekerwinsten willen halen maar het mogen geen persoonlijke confrontaties worden, daar heeft niemand wat aan.

Ok snap ik. Ik zal de screenshots verwijderen.

De reactie op 2018 was, omdat ik in die week juist weer een album zag op de veiling die net uit was, van die persoon die in 2018 fulmineerde tegen dit soort praktijken

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...