Ga naar inhoud

Foire du livre Bruxelles


Recommended Posts

5 uren geleden, Kool Thing zei:

Heeft er iemand ervaring met Foire du Livre? Mag je zelf boeken meenemen of is het allemaal aankopen? Lottrekking? 

Het is een echte boekenbeurs, en dan Franstalig (Nederlandse albums ga je er zelden vinden).

Normaal staan de uitgeverijen daar.  De strips worden eerder verdeeld door Brusselse stripwinkels, meestal op (aankoop)tickets.

Link naar reactie
On 3/4/2020 at 5:48 PM, Kool Thing said:

Mag je zelf boeken meenemen of is het allemaal aankopen? Lottrekking? 

Bij Casterman (als ik me goed herinner, maar het kan ook Dargaud of Glenat geweest zijn.) stond gisteren rond de middag bij de meeste namen al 'volzet'. Geen idee of dat enkel de namen voor die dag of voor gans de periode was.

 

 

Link naar reactie
45 minuten geleden, Kool Thing zei:

even geweest, en je kon overal nog relatief vlot aan tickets geraken. Ik ging niet voor de echt grote namen, eerder quick wins tussen een paar interviews in.

Ja, gisteren best last gehad met wat journalisten  die menen dat ze voorrang hebben. Niet dat het opviel in de puinhopen van een totaal incapabele organisatie.

Link naar reactie
8 uren geleden, Nzaadr zei:

Ja, gisteren best last gehad met wat journalisten  die menen dat ze voorrang hebben. Niet dat het opviel in de puinhopen van een totaal incapabele organisatie.

Dan zal je van mij geen last gehad hebben 🙂

 

Mijn twee, met de persattachés afgesloten, tijdsloten heb ik perfect gerespecteerd.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...