Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
boomvavavoom

Stay Home Comicon

Recommended Posts

15 minutes ago, boomvavavoom said:

Komende week maken de nieuwe datum bekend!!!!!!!!!!!!!!

:cheerf2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 minutes ago, Gerb-Art said:

Count me in! 🙂

Ik ga ook weer proberen om binnen te geraken! :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben momenteel bezig met speciale gasten.

Zodra ik bevestiging heb (een officiele inschrijving, en niet enkel "yes I wanna" ) laat ik hier een lijst achter!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Daar kijk ik naar uit!

Ik heb in ieder geval al bevestiging van mijn booth! :cheerf2:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb me weer geamuseerd. Begonnen met een stream uit Indonesië, geëindigd met eentje uit Brazilië. En da's 't fijne van dit formaat: je kunt op je gemak 'binnenspringen' op streams van overal ter wereld. En bij mensen van wie je anders misschien te bedeesd zou zijn om zo over hun schouder te gaan kijken.

@boomvavavoom Dat idee voor panelgesprek over strips en horror klonk zeer interessant. Ik zou 't zeker beluisteren. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minuten geleden, Yncke zei:

@boomvavavoom Dat idee voor panelgesprek over strips en horror klonk zeer interessant. Ik zou 't zeker beluisteren.

"Horror In Comics"
Thanks. Ik zal er eens over nadenken.
Natuurlijk had je al bij Marvel in de jaren 80 spookverhalen te over. Horror is van alle tijden. Maar het is leuk om inderdaad een nieuwe generatie (Renee Rienties in dit geval) eens een paar titels te laten zien en dan tegelijkertijd aan de rest van de kijkers.

De volgende editie ga ik nog veel meer doen, dat is zeker.

Natuurlijk heb ik mijn eigen comic en booth maar ik merk dat ik het toch erg leuk vind om juist ánderen aandacht te geven, in plaats van mezelf.
Niet de beste sales-techniek, maar soit :)

6 minuten geleden, Yncke zei:

Begonnen met een stream uit Indonesië, geëindigd met eentje uit Brazilië. En da's 't fijne van dit formaat: je kunt op je gemak 'binnenspringen' op streams van overal ter wereld.

ja echt!!

Ik had zelf een stream/interview met Italie (Cucca) en nog een met Nederland (Rienties) en afgesloten met Amerika (cosplayer Cara Nicole). Het is erg leuk om op deze manier rond te huppelen!!

Ik heb artiest Daniel HDR  ook nog bezocht... die man kan tekenen, zeg! Wat een snelheid!!

Ik heb helaas Tom Hutchison en Yonami gemist. Ik kon niet volledig aanwezig zijn :(

Ook Eric Basaldua en JP Roth waren een misser. Dat had te maken met timezones en een fikse miscalculatie AM/PM. Jammer maar helaas.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Super leuk event, en het word steeds beter met elke editie. Interessante live streams, artists aan het werk met tekeningen of arts&crafts (die dame met die pluche draakjes was ook zeer inspirerend) , interviews.... (die Cara Nicole ben ik tijdens mijn research naar 'sexy Wonder Woman cosplay' materiaal wel vaker tegengekomen! 🙂 )

Ik kijk uit naar de 'Autumn' (?) editie..

Ik had zelf een Facebook livestream, waarbij ik wat vertel en laat zien over mijn KittyCute projekt. Op mijn FB pagina is ie nog terug te zien, voor de liefhebbers! 🙂  https://www.facebook.com/gerben.heeten

Deel dit bericht

Link naar bericht
30 minuten geleden, Gerb-Art zei:

Ik kijk uit naar de 'Autumn' (?) editie..

daar reken ik op!!

31 minuten geleden, Gerb-Art zei:

Ik had zelf een Facebook livestream, waarbij ik wat vertel en laat zien over mijn KittyCute projekt. Op mijn FB pagina is ie nog terug te zien, voor de liefhebbers! 🙂  https://www.facebook.com/gerben.heeten

ja die is ECHT leuk! Al hoop ik wel dat de vitrinikast geen blijvende schade had :D

Ik had ook een stel streams en die zijn weer via https://www.facebook.com/StayHomeComicCon/

nog te bekijken,

- interview met Vincenco Cucca incluis live drawing

- interview met Renee Rienties

- interview met cosplayer Cara Nicole

Deel dit bericht

Link naar bericht
51 minutes ago, boomvavavoom said:

daar reken ik op!!

ja die is ECHT leuk! Al hoop ik wel dat de vitrinikast geen blijvende schade had :D

Ik had ook een stel streams en die zijn weer via https://www.facebook.com/StayHomeComicCon/

nog te bekijken,

- interview met Vincenco Cucca incluis live drawing

- interview met Renee Rienties

- interview met cosplayer Cara Nicole

Kast is nog heel! 😉 Dat krijg je soms als je in een ieniemieni kamertje werkt! 🙂

Vincenco kan fantastisch tekenen, maar hij moet wel ff z'n engels bijspijkeren! 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht

Leuke interviews! Volgende con mischien ik & Marieke als 'artist couple'...? Ideetje! 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...