Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
sanderg

Albert Uderzo overleden

Recommended Posts

5 minuten geleden, sanderg zei:

het verbaast me vooral ook dat ik de auteurs van die hommage tekeningen niet tot nauwelijks ken.. waar blijven de hommages van Hermann, Rosinski, Tardi, Dany en andere meer gekende auteurs? 

Van de echt grote namen heb ik tot nu toe volgens mij enkel Marini en Francq voorbij zien komen..

Die hebben betere dingen te doen zeker? Of die hebben dat al gedaan toen Uderzo nog leefde, in een van die hommageboeken die zijn verschenen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 minutes ago, TDPB said:

Die hebben betere dingen te doen zeker? Of die hebben dat al gedaan toen Uderzo nog leefde, in een van die hommageboeken die zijn verschenen?

Hermann tekent toch de hele dag al dus die kan dit er ook nog wel bij doen lijkt me.. Tardi en Rosinski zijn al een soort van met pensioen dus die hebben ook wel tijd zat. Dany is/ was meen ik een persoonlijke vriend van Uderzo. dus tja...

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 minuten geleden, sanderg zei:

Hermann tekent toch de hele dag al dus die kan dit er ook nog wel bij doen lijkt me.. Tardi en Rosinski zijn al een soort van met pensioen dus die hebben ook wel tijd zat. Dany is/ was meen ik een persoonlijke vriend van Uderzo. dus tja...

t is nu niet alsof Uderzo daar nog iets aan heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
44 minutes ago, TDPB said:

t is nu niet alsof Uderzo daar nog iets aan heeft.

eens...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Op bezoek bij de grote baas, en Conrad tekent de Marsupilami van Franquin, terwijl Mac van De Onnoembaren toch meer

qua buikomvang past naast Obelix.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...