Ga naar inhoud

Convention Sketches & Commissions


Recommended Posts

zo... die moeten we op het nieuwe forum ook nie vergeten!!

 

Laat maar komen!!

 

EEntje om dan mee te beginnen?

 

Deze raakte me in mijn hart, wegens degene die het voor elkaar kreeg alsook de kracht van de tekening zelf!

 

post-130-0-07062500-1354317141_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

ik kreeg vandaag de SDCC cover binnen van een Eric Basaldua cover. Schijnt enorm veel geld op te brengen, maar soit

 

Ik kreeg er een grappige variatie bij van een " hot mummy " en ik heb heel erg gelachen :)

 

Art en kado komt van Zweedse tekenaar (Watchmensch) Simon Rohrmuller

post-130-0-27254200-1355177343_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Die comics zijn blijkbaar te koop met witte covers (enkel de titel en de auteurs staan erop)? Zodat je ze op de cover kunt laten signeren??? Zeer de moeite!

 

Ik ben onlangs begonnen met het verzamelen van deze sketch covers. Ik vind bijzonder leuk om van diverse tekenaars hun eigen versie van deze bekende karakters te zien. Binnenkort komen er nog een paar binnen!  :e005:

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hier ben ik echt heel blij mij! Eén van mijn favoriete comic tekenaars van dit moment: Guillem March ! (o.a. Gotham Sirens, Catwoman en Talon)

 

attachicon.gifGuillem March - Muse klein.jpg

holy!! Vertel?! Hoe ben je hieraan gekomen? Wat een prachtding!!!

 

Kan er me iemand informatie bezorgen over de prijzen van commissions? Op facts wil ik graag eens langsgaan bij Emanuela Lupachinno.

Nog niet bekend. Die informatie wordt volgende week verzameld en dan online gezet.

 

Een prachtige aanvulling op mijn verzameling: Poison Ivy door supertalent Raquel Versteeg!

 

attachicon.gifRaquel Versteeg - Poison Ivy - klein.jpg

o nice!!

 

Ze zit trouwens in de Dark Dragon Books booth, samen met Romano Molenaar, over 2 weekenden. In Beverwijk.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Waarom niet?

ik wens geen kwaad bloed te zetten, maar krijg de indruk dat ik af en toe de schijn tegen me heb. Al mijn sketches worden of betaald met geld of met keihard werken, maar ik krijg af en toe jaloerse opmerkingen :)

Ach... is ook eigenlijk HUN probleem.

 

Hier nog een oude van Romano. Leuk om de andere stijl (waterverf versus markers) te zien!

 

post-130-0-90262700-1381064723_thumb.jpg

 

Als FACTS komt dan verwacht ik ook nog leuk te scoren. Door HARD WERKEN heb ik deze die nog mijn kant op komen:post-130-0-29277600-1381064826_thumb.jpg

 

 

En deze komt nog uit Amerika (besteld) onderweg.

 

post-130-0-50868600-1381064882_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...