Ga naar inhoud

Clara Kramer


WVlieg

Recommended Posts

Na de invasie van de Vikingen en mijn vorige album Velkomin is het een tijdje stil geweest hier. Toch ben ik al die tijd in stilte blijven verder werken aan verschillende ideetjes die ik had. Uit al die ideetjes is een nieuw verhaal ontstaan. Clara Kramer is het hoofdpersonage. Ze is een politieagente-rechercheur, die na een tragische gebeurtenis wordt overgeplaatst naar het politiekorps zone Lede/Erpe Mere. 

Ze krijgt meteen een eerste opdracht wanneer de gevangene Rahan is ontsnapt na een bezoek aan het kerkhof.

Het onderzoek kan beginnen... maar stilaan blijkt dat niets is wat het lijkt. Is Rahan wel echt de schuldige van de roofmoord of zit hij al die hele tijd onschuldig vast? En wie heeft hem helpen ontsnappen? 

Met enkele leden uit het nieuwe team blijkt de samenwerking ook maar moeizaam te verlopen.

Album 1: Een Valse Start zal normaal gezien begin september verschijnen.

Hier zal ik alvast enkele dingen tonen.

 

Te beginnen met de eerste stroken:

Strook1.jpg

Strook2.jpg

Link naar reactie
20 uren geleden, Hamirubi zei:

De afloop laat zich al geraden...

 

Twee bemerkingen:

- De close-up, in profiel, kan je nog eens moeten overtrekken met een dikkere stift. Dat zou beter uitkomen.

- De inkleuring is weer heel kenmerkend, typisch WVlieg. Maar dat rood is wel erg fel.

De afloop...dat wordt afwachten tot de volgende stroken 😉

Dat van dat profiel ga ik idd aanpassen voor de kleurversie.Bedankt voor de tip!👍

Goh...dat rood is wel fel hier op scherm,maar denk dat dat in gedrukte versie nog meevalt.

Bedankt voor de feedback!

Link naar reactie
16 uren geleden, dirk (monsieur toupet) zei:

Ik vermoed dat je je bestanden opslaat als jpg. Zo ga je bij elke bewerking kwaliteitsverlies krijgen. Dat is al te zien op dat grote rode vlak. Probeer eens met op te slaan als png?

Ik sla mijn bestanden idd op als jpg.

Bedankt voor de tip! Ga idd eens beginnen opslaan als PNG.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...