Ga naar inhoud

Boekenbeurs 2020 geannuleerd


Warson

Recommended Posts

Op 15/5/2020 om 13:12, Nzaadr zei:

Dank u.

 

Ben benieuwd wanneer organisaties achter FACTS en stripfeest Brussel duidelijkheid geven.

Officieel is het nog niet maar in mijnen kop heb ik FACTS en Stripfeest Brussel al geannuleerd. Zolang er geen vaccin is, zullen stripfestivals niet doorgaan, vrees ik. Dus ook tijdens de eerste maanden van 2021 zie ik weinig festivals plaatsvinden, eerlijk gezegd.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
19 uren geleden, Veto zei:

Officieel is het nog niet maar in mijnen kop heb ik FACTS en Stripfeest Brussel al geannuleerd. Zolang er geen vaccin is, zullen stripfestivals niet doorgaan, vrees ik. Dus ook tijdens de eerste maanden van 2021 zie ik weinig festivals plaatsvinden, eerlijk gezegd.

Ik ben bang dat je gelijk hebt.

Voor de kleinere activiteiten zal dan wel gelden dat iedereen inclusief Franstaligen erop af zal gaan.

Met alle problemen die dat met zich meebrengt. 

Alles annuleren is geen slecht idee.

Strips en dedicaces zijn natuurlijk niet het belangrijkste of het enige om voor te leven 😙

Link naar reactie

Het probleem was dat standhouders wegbleven, dan heb je natuurlijk ook geen beurs. Een massaevenement organiseren met 1,5 meter afstand is ook niet echt te doen, alles zal weer normaal moeten worden voordat grote evenementen opnieuw kunnen doorgaan. En dan zal de politiek niet in paniek mogen schieten bij elke opflakkering of nieuw virus, dan is het gedaan voor de volgende jaren vanwege de faillissementen.

Link naar reactie
1 uur terug, Werner zei:

Oh nee! Nu kan ik geen tien euro ophoesten om boeken te mogen kopen, en moet ik naar de boekwinkel waar ik gratis binnen mag!

(sarcasme)!

Sarcasme, maar wel groot gelijk.

En als er nog iets nieuws te zien zou zijn maar dat is ook niet zo.

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...