Ga naar inhoud

Getekende Reep Magazine


Bonte

Recommended Posts

Mooie cover.  De gebruikte tekening is inderdaad zo voorzien dat het Tom Tempo logo in het witte gedeelte komt.  Op die manier geïntegreerd, dat oogt leuk.  Als het in de toekomst de bedoeling is om het logo van De Getekende Reep zo te houden (witte achtergrond, blauwe letters) zal het natuurlijk wat zoeken zijn naar covertekeningen waarbij je zoiets kan toepassen.

 

Kleine suggestie, als dat mag: Persoonlijk zou ik het "2020, één" vakje in dezelfde kleuren als het logo zetten, vakje wit, letters blauw. (of omgekeerd) Dat zorgt voor eenheid en overzichtelijkheid in de cover.  Oogt iets frisser ook, denk ik.

 

Het meisje van Durpé geeft mij op het eerste zicht een iets ander (stouter, ahum) gevoel bij dit magazine, maar dat ligt waarschijnlijk volledig aan mij hoor. ;) 

 

Laat dat eerste nummer maar komen!

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

misschien heb ik het gemist, maar gaat dit dan ook digitaal verschijnen?

Waar ik een aantal jaren gelden de magazine's van de uitgevers meenam uit de stripboekenwinkel, lees ik het nu allemaal digitaal.

Bereik je mee mensen met een papieren versie.

Dit is niet bedoelt als kritiek, maar misschien is het zonde van uw geld.

Link naar reactie
1 uur geleden, Willem zei:

misschien heb ik het gemist, maar gaat dit dan ook digitaal verschijnen?

Waar ik een aantal jaren gelden de magazine's van de uitgevers meenam uit de stripboekenwinkel, lees ik het nu allemaal digitaal.

Bereik je mee mensen met een papieren versie.

Dit is niet bedoelt als kritiek, maar misschien is het zonde van uw geld.

Het zal natuurlijk ook digitaal te verkrijgen zijn zoals m'n folders, digitaal is 1 ding maar papier heeft nog steeds z'n eigen momentum en het is verzamelbaar. Uiteindelijk wil je iets op papier hebben.

Link naar reactie
17 minutes ago, Bonte said:

tx :)

 

Een vraag die ik krijg is om er een logo "gratis" op te plaatsen, zelf ben ik daar niet voor omdat dit het product degradeert dus waarschijnlijk komt het er niet op.

Op zich vind ik dat idee zeker niet slecht, al was 't maar omdat 't nog meer uitnodigt om mee te nemen. Misschien ergens wat subtieler 0€ op zetten? Da's minder opvallend dan een "gratis" logo, maar geeft dezelfde info?

 

(Of voor de retro: 0 BEF/0ƒ :))

Link naar reactie
Op 21/1/2020 om 13:08, Hardcover zei:

Vergelijkbaar met gratis magazine Deballage van Uitgever Paquet?

Ik ken het niet maar denk van wel, in die zin dat ik wel afhankelijk ben van inbreng van buitenaf. Er is nog plaats dus als iemand zich geroepen voelt om iets te schrijven dan hoor ik het graag, ik vermoed dat het ook iets is wat zal moeten groeien.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Het magazine is bijna klaar, de laatste pagina's moeten nog binnen komen en dan kan het naar de drukker.

 

Is er iemand die de teksten eens wil nalezen? Er is al een basis spellingscontrole gebeurd maar mijn teksten kunnen misschien wel nog een controle op structuur gebruiken denk ik. In totaal gaat het 'm over een 4 tal pagina's.

Link naar reactie
1 uur geleden, Bonte zei:

Het magazine is bijna klaar, de laatste pagina's moeten nog binnen komen en dan kan het naar de drukker.

 

Is er iemand die de teksten eens wil nalezen? Er is al een basis spellingscontrole gebeurd maar mijn teksten kunnen misschien wel nog een controle op structuur gebruiken denk ik. In totaal gaat het 'm over een 4 tal pagina's.

Juist, dat moest ik nog zeggen, die ene tekst over Edwin die je wou overnemen moet zeker nog eens nagelezen worden. Want ik herinner me dat de versie uit het boek een paar fouten bevatte.

Link naar reactie
3 uren geleden, TDPB zei:

Juist, dat moest ik nog zeggen, die ene tekst over Edwin die je wou overnemen moet zeker nog eens nagelezen worden. Want ik herinner me dat de versie uit het boek een paar fouten bevatte.

Voor dit nummer heb ik geen plaats voor het artikel van Edwin, dat zal voor het volgende zijn dus wat tijd om de foutjes eruit te halen.

Link naar reactie

Het magazine is bijna klaar voor druk, ik wacht nog op een laatste grote bijdrage en dan kan het maandag naar de drukker. Er worden in maart 2500 stuks verdeeld via de stripwinkels in Nederland en België, dit gebeurt bij de groothandels Pinceel en Strips in Voorraad door geleidelijk aan nummers bij te leveren als de winkels een bestelling doen. Een ander deel wordt verspreid via enkele stripbeurzen.

 

Het magazine is volledig gratis en is gevuld met artikels en promotie die een zekere groep zou moeten aanspreken, ook het forum wordt een beetje mee in het blad geïntegreerd. 

 

 

Getekende reep magazine cover.png

Link naar reactie
19 minuten geleden, Spiro zei:

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat 🙂!  Zal het ook digitaal te lezen zijn?

In eerste instantie komt er geen digitale versie, enkel op papier. De oplage zal ook groot genoeg zijn om iedereen te bedienen.

 

Met 52 pagina's is het ook dikker dan verwacht, zoals het er nu uitziet hou ik het bij 2 nummers per jaar.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...