Ga naar inhoud

Getekende Reep Magazine


Bonte

Recommended Posts

Op 19/1/2020 om 16:07, Bonte zei:

Dit is de cover zoals ik het momenteel zie al ben ik natuurlijk geen ontwerper, dank aan Ivo voor het opnieuw inscannen van ons logo.

 

Schermafbeelding 2020-01-19 om 16.01.36.jpg

wow... ook zeker omdat ik die liggende dame helemaal geweldig vind, daar bovenop het logo!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

Getekende reep magazine 2020 deel twee komt binnen enkele weken beschikbaar bij Belgische stripwinkels, later via Strips in Voorraad ook in de nederlandse.

 

Ik had de verschijning uitgesteld vanwege de verwachtte maatregelen maar nu blijkt dat boekhandels mogen open blijven komt het magazine er toch. Laat ons hopen dat het zo mag blijven en dat de cijfers de goeie kant op gaan. De cover en de eerste 2 blz verwijzen er wat naar maar de rest van het magazine is corona-vrij leesplezier.

 

Inhoud

1 - cover van Fratoom (Frank Lauwers)

2 - Cartoona Caroona (Nicolas Verhaeghe) gags

3 - intro (Peter Bonte)

3 - Snarl! tekeningen (Caryl Strzelecki)

3 - forum toernooi promotie (Yncke)

4 - MOCA museum

6 - Ama artikel (Kurt Cassauwers)

6 - Nancy Bailleux introductie

7 - forum poll (cinco)

7 - Cartoonesk gag (Michel Den Hamer)

8 - Yan Gevuld interview (Kristof Berte)

10 - De stickers van Erik Vandemeulebroucke (Marc de Lint)

12 - Anders-Man 5 interview (Ralph Dikmans / Peter Busschots)

15 - Reynaert - rein van aard (L.E.O. Faes)

16 - The Sisterhood (boomvavavoom)

17 - Het Strand (Alfredo Reyes / Richard Boom) kortverhaal

22 - De sonometer heruitgevonden, interview met Dirk Stallaert (overgenomen uit Versus) (Niels van der Made)

26 - Interview met Pascal Schokaert (Ivan Bulté)

28 - Instituut 22 (Lode Devroe)

29 - Tussen pen en penseel (Gilbert Declercq)

32 - Marc Sleen - De stoffen versie van De pax Apostel (Yves Kerremans / Chris Mouton)

34 - Yellow Kid Pins (Alex Odijk)

37 - De dolle avonturen van Baron von Münchhausen - Buth (Geert Vandamme)

38 - Marc Sleen - Giraffenpeter (Yves Kerremans)

40 - "wie ben ik?" (Willem Decrock / Michel Den Hamer)

41 - Monster Wereld (Alain Poncelet) tekening

42 - Waldin De kronieken van Thesnia - werkwijze (Patrick Cornelis)

44 - StripSpeciaalzaak (David Steenhuyse)

50 - Caryl cartoons (Caryl Strzelecki)

51 - Santa Cartoons (Wouter Van Ghysegem)

51 - De Rosse Ridder (Geinz)

52 - achterkaft - cover van Marc Sleen in Ons Zondagsblad

 

Bijgevoegd de voor- en achterkant van het magazine.

 

getekende reep magazine 2020 - 2.jpg

 

sleen.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 19/11/2020 om 08:54, boomvavavoom zei:

16 - The Sisterhood (boomvavavoom)

17 - Het Strand (Alfredo Reyes / Richard Boom) kortverhaal

 

nou,ik heb ze in mijn handjes en dit is waarlijk 1 van de betere magazines!
MIJN HEMEL hier moet tijd in zitte, niet meer normaal!!

 

image.thumb.png.0e04b6976d3e25585f2e08d58e0c7ca2.png

 

Mocht je voor de volgende nogmaals content nodig hebben, dan laat het maar weten!!

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
On 11/28/2020 at 4:52 PM, Ptrck said:

Ik zou graag een abonnement op dit tijdschrift willen nemen. Overweeg het alsjeblieft eens.

Dat lijkt me lastig om te doen, het kost 5 euro om te versturen. Of het nu 1 nummer is of 5 kg. Ik heb er ook veel werk aan.

 

Het best koop je dan wat strips bij een winkelier en vraag of ze het boekje erbij willen doen.

Link naar reactie
Op 4/12/2020 om 21:28, Daan zei:

Begrijpelijk, het kleinood is hier helaas niet gemakkelijk te vinden... Al heel wat strips gekocht sinds het uitkomen van reepmagazine 2 en 'm nog niet gekregen. 😭

Probeer het eens door expliciet te vragen of ze het nummer hebben, er zijn er een 1000tal  voor Nederlandse winkels gereserveerd, 2000 voor Belgische winkels en 1000 varia bij oa auteurs zelf. Het eerste nummer duurde lang om verdeeld te geraken vanwege de lockdown maar nu is die op korte tijd er volledig door.

 

Versturen is niet echt een optie, zelfs als brief is het 15 euro om 1 exemplaar te versturen naar Nederland.

Link naar reactie
  • 8 months later...
On 8/12/2021 at 3:45 PM, cinco said:

 

Ja, nr 3 ligt nu bij de groothandel. 🙂

Er volgt nog een e-mail nieuwsbrief om het aan te kondigen. 

 

Vanwege de stijgende drukkosten (ik kon dit keer geen korting krijgen 😞 ) zijn er deze keer maar 3000 gedrukt tegenover vorige keer 4000. De verdeling loopt dus opnieuw vooral via stripwinkels.

Link naar reactie
On 8/15/2021 at 4:46 AM, Lamme Goedzak said:

Gobelijn en het Besloten Land

Ik heb het eens nagevraagd, Het Besloten land kreeg er de vorige keer iets te weinig. Beide winkel krijgen normaal gezien een voorraad, ik vermoed dat ze die eerst uitdelen aan de mensen die er speciaal naar vragen. Het ie niet iets wat je meegeeft met elke klant.

Link naar reactie
17 hours ago, Hamirubi said:

Bedankt Peter: ik had al op een digitale versie gehoopt (het zou geweldig zijn mocht je dit altijd doen, na het verschijnen van het volgende papieren nummer).

Dat is inderdaad het plan, ik vraag me nu wel af of het niet beter is de digitale versie direct vrij te geven nu de oplage wat lager ligt en de inhoud ook wat tijdsgebonden is.

 

Meningen?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...