Ga naar inhoud

Manara in Amerika


Recommended Posts

5 minuten geleden, Benedict Mark zei:

Milo Manara is zijn Europese juffers gaan implementeren bij de Amerikaanse superheroes.  Dit was een maand geleden Hot News ,  middels een album release uit de USA .  De American Book Center had het niet staan,  ik zag het bij Barelli in Den Haag. 

Eigenlijk was het in 2010 hot news, toen het uitkwam. Daarvoor was er de trigger rond de schandaalversie van spider-woman, die prompt door een naakte madam met bodypaint werd gecossplayed.

 

image.thumb.png.f5d9173fbb93363968e933e276b388ea.png

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
Op 23/5/2020 om 12:13, Benedict Mark zei:

Milo Manara is zijn Europese juffers gaan implementeren bij de Amerikaanse superheroes.  Dit was een maand geleden Hot News ,  middels een album release uit de USA .  De American Book Center had het niet staan,  ik zag het bij Barelli in Den Haag. 

wat zag je nu precies liggen want die foto's laten eigenlijk niets zien.

 

Voor zover ik weet heeft hij enkel "X-Women" met schrijver Claremont en "Desire" (Sandman) met Neil Gaiman gedaan.

 

Op 23/5/2020 om 12:21, Ambreville zei:

Eigenlijk was het in 2010 hot news, toen het uitkwam. Daarvoor was er de trigger rond de schandaalversie van spider-woman, die prompt door een naakte madam met bodypaint werd gecossplayed.

 

 

Manara maakte idd die cover.
"het internet" vond het enorm sexistisch en tevens fysiek onmogelijk.
Een cosplayer nota bene heeft toen dit gedaan om te bewijzen dat het wél kon

Good times

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
2 uren geleden, Yncke zei:

Wel, een gebodypainte dame heeft toen vooral geïllustreerd waar hij allemaal de mist in ging met zijn pose.

Mis? O die heb ik gemist. Ik heb enkel de cosplayer gezien die liet zien dat het dus wél kon. Steuntje in de rug van Manara

19 minuten geleden, Ambreville zei:

Raar die fixatie op Manara.

nee joh. Ik fixeer me er graag op :D

5 minuten geleden, Yncke zei:

ooo mooie term. Nu kan ik mijn kids laten zien dat het van de Russen af komt! Prachtig!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
2 hours ago, boomvavavoom said:

Mis? O die heb ik gemist. Ik heb enkel de cosplayer gezien die liet zien dat het dus wél kon. Steuntje in de rug van Manara

 

Ik heb deze in gedachten:

 

Cosplay-Milo-Manara-Spider-Woman.jpg

 

Bij Manara is haar linkerbovenarm te kort, het hoofd te ver achterover gestrekt, de ribbenkast onbestaande, het schouderblad vreemdgevormd, de rug te lang, de overgang van rug naar heupen te smal, de inplanting van haar linkerbeen gepositioneerd voorbij het heupgewricht, en de spaarpot te diep.

Link naar reactie
46 minuten geleden, Yncke zei:

Ik heb deze in gedachten:

 

Cosplay-Milo-Manara-Spider-Woman.jpg

 

Bij Manara is haar linkerbovenarm te kort, het hoofd te ver achterover gestrekt, de ribbenkast onbestaande, het schouderblad vreemdgevormd, de rug te lang, de overgang van rug naar heupen te smal, de inplanting van haar linkerbeen gepositioneerd voorbij het heupgewricht, en de spaarpot te diep.

We wachten met smart op jouw verbeterde versie.... 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...