Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Benedict Mark

Manara in Amerika

Recommended Posts

Milo Manara is zijn Europese juffers gaan implementeren bij de Amerikaanse superheroes.  Dit was een maand geleden Hot News ,  middels een album release uit de USA .  De American Book Center had het niet staan,  ik zag het bij Barelli in Den Haag. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 minuten geleden, Benedict Mark zei:

Milo Manara is zijn Europese juffers gaan implementeren bij de Amerikaanse superheroes.  Dit was een maand geleden Hot News ,  middels een album release uit de USA .  De American Book Center had het niet staan,  ik zag het bij Barelli in Den Haag. 

Eigenlijk was het in 2010 hot news, toen het uitkwam. Daarvoor was er de trigger rond de schandaalversie van spider-woman, die prompt door een naakte madam met bodypaint werd gecossplayed.

image.thumb.png.f5d9173fbb93363968e933e276b388ea.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kende eigenlijk alleen Manara's ' Vier vingers ' als direkt Amerikaans ,  en bij ' de Onzichtbare man ' zie ik iets voor me als bij de oude film erover 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...