Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Misschien is het wegens de Corona Covid-19 Crises, en door het feit dat we niet uit ons kot mogen,

maar ik ben de laatste tijd vooral op zoek naar auto strips, liefst Nederlandsalig natuurlijk, alhoewel .

Van Alain Chevallier's Fulgura, de Brokkenmakers naar Michel Valliant tot zelfs de recente (nuja) Autoreportages van Margot over meestal Franse wagens, alle tips zijn welkom, en afbeeldingen ook om het wat appetijtelijker te laten overkomen ook.

Mauri Caldi vergeet ik nu bijna, maar ook Franquin's Guust zat vol oldtimers en Jidéhem's Starter natuurlijk...

Brokkenmakers - Christian Denayer

Brokkenmakers_Christian-Denayer_integraal-01_079_oldtimer-auto_buggy_ScanImage04577-600.thumb.jpg.f56f7a5e005688d090e59133de9a5466.jpg        :wub:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vond De terugkeer van Jan Kordaat altijd al een heel tof album. Er zijn nog wel andere Kordaat  albums waarin auto’s Een rol spelen. 

7500F679-4B03-437D-BFEB-42EB9AB249A0.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Deze prachtige traction avant

daddy.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Marvano’s Grand Prix

De Porsche van Rik Ringers

Robert Sax is een garagist

Golden Cup als je futuristische auto’s ook wenst

Deel dit bericht

Link naar bericht

Van Zwam en de heer Neels reden ook in een Porsche, net als Rik R.

Reed Tibet dan zelf ook in een Porsche?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Weet er iemand misschien in welke cabrio (meestal waren Pom's wagen Forten, eh, Fords)  PP, BB & Susan onderweg zijn in Hamaj'oewait?

728114108_Piet-Pienter-Bert-Bibber_Pom_43_oldtimer-Ford-cabrio-QQQ-1989-kleur_ScanImage02799-600.thumb.jpg.f8bf18e609c273467ef7e05f05eb6d00.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...