Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
stilte

Help Eens Een Forummer Versie 3.0

Recommended Posts

Ik ben van plan om zondag mijn wandelschoenen aan te doen en eens te gaan uitwaaien maar weet nog niet goed waar.

Heeft iemand een suggestie? 

Stad of natuur maakt niet zoveel uit maar het moet wel bereikbaar zijn met het Belgisch openbaar vervoer. Liefst niet in Brussel, ik heb een haat-liefdeverhouding met die stad en zou ze in het weekend liever niet zien. En ook liever niet in Limburg, ik ken die provincie al.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik kan je niet helpen, Ivo.  Zoveel wanderlwaardige plekken ken ik niet.  Anders graag.

Zeg, huisliften.  Heeft iemand een idee wat zo'n dingen doorgaans kosten?  De meest simpele standaard-uitvoering (zelfdragende rail) die tot het tweede verdiep kan?  Ik kan daar nergens richtprijzen over vinden zonder tal van veel te gedetailleerde offerte-aanvragen moeten rond in te vullen.  Gewoon in 't algemeen kan ik in de verste verte niet inschatten over welke bedragen we dan spreken.  Moet ik bij iets voorstellen van een 8.000 € of 20.000 €?  Ik heb daar totaal geen gedacht van. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, esteban² zei:

Ik kan je niet helpen, Ivo.  Zoveel wanderlwaardige plekken ken ik niet.  Anders graag.

Zeg, huisliften.  Heeft iemand een idee wat zo'n dingen doorgaans kosten?  De meest simpele standaard-uitvoering (zelfdragende rail) die tot het tweede verdiep kan?  Ik kan daar nergens richtprijzen over vinden zonder tal van veel te gedetailleerde offerte-aanvragen moeten rond in te vullen.  Gewoon in 't algemeen kan ik in de verste verte niet inschatten over welke bedragen we dan spreken.  Moet ik bij iets voorstellen van een 8.000 € of 20.000 €?  Ik heb daar totaal geen gedacht van. 

Ik weet dat die in een nederlandse Boeken Winkel ongeveer 25000 kostte. Van kelder naar eerste. Dus twee verdiepingen

Deel dit bericht

Link naar bericht
22 hours ago, The Alderwood said:

Begin en eind waren alvast juist.

De recente alternatieve account: F-Bastiat von Mauser-Makhno werd verwijderd door fb. Met m'n eerste account die ook verwijderd werd, had ik ook al enkele alternatieve accounts, die dan ook werden verwijderd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 hours ago, IvoVWS said:

Stad of natuur maakt niet zoveel uit maar het moet wel bereikbaar zijn met het Belgisch openbaar vervoer.

Misschien zit er bij de Groene Haltewegen iets naar je gading?

Deel dit bericht

Link naar bericht
28 minutes ago, Yncke said:

Misschien zit er bij de Groene Haltewegen iets naar je gading?

Kijk eens aan. Dat was eigenlijk net wat ik zocht. Grasjas!

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 uren geleden, IvoVWS zei:

Stad of natuur maakt niet zoveel uit maar het moet wel bereikbaar zijn met het Belgisch openbaar vervoer.

Kalmthoutse Heide. Vanaf het station 1500m wandelen en je bent aan een ingang.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 15/3/2019 om 07:16, The Alderwood zei:

Het was wel een degelijke uitvoering. Particulier zal dat wel minder zijn?

'k Heb zo eens 't één en ander aangevraagd.  Benieuwd wat daar uit zal komen.  Maar ik kreeg ook reeds als antwoord : "Voor de prijs van een kleine wagen heeft u al een ..."

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...