Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
stilte

Help Eens Een Forummer Versie 3.0

Recommended Posts

7 uren geleden, Waakwater zei:

Prijs primeert dus?

Wrong.  Het één sluit het ander niet uit.  En het feit dat ik op zoek ben naar ervaringen geeft toch rechtstreeks aan dat dat meespeelt?  Als die goed zijn, is het het beste van beide werelden. ;) De ervaring leert mij trouwens dat de volle prijs (of méér) betalen bij gekende ketens of speciaalzaak lang niet altijd in relatie staat met een goede service achteraf.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Update: Ervaringen gevonden.  Afrader.  Weer zo'n site die al een eeuwigheid online ongestoord kan verder doen, terwijl er tal van klachten tegen lopen wegens oplichting bij de desbetreffende diensten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Waar ik naar kijk is dat ze een fysiek adres moeten hebben, ergens. Dat is al een goeie indicatie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Bonte zei:

Waar ik naar kijk is dat ze een fysiek adres moeten hebben, ergens. Dat is al een goeie indicatie.

Inderdaad, je moet altijd de mogelijkheid hebben om stenen door de ruit te kunnen gooien 's nachts. Liefst niet te ver weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Iemand die het telefoonnummer van Amazon.de (klantenservice) kan delen?  Of het e-mailadres van de klantenservice?

Ik kan deze info enkel zien wanneer ik inlog, maar het probleem is nu net dat ik niet kan inloggen. :) 

En via Google krijg ik steeds nummers van de andere Amazon-sites te zien, niet van Duitsland.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je kunt ons bereiken via het volgende telefoonnummer NL: +31 208 08 47 79 / DE: +49 89 22 06 10 37 - Er kunnen kosten in rekening worden gebracht

Internationaal NL: +31 208 08 47 79 / DE: +49 89 22 06 10 37 - Er kunnen kosten in rekening worden gebracht

Dit is wat ik kan vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zou graag dit beeld willen kopen maar spreek/lees practisch geen frans

Begrijp ik goed dat dit beeldje te koop is voor €20,00 of is het bieden

Hoor het graag

image.thumb.png.6107118018eb630dd3798164a1fa7e44.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Da's ook hoe ik 't lees. 9 euro verzending. Locatie is Gardanne, verzending meldt Frankrijk. In perfecte staat maar een beetje bestoft. Verzending in een goede verpakking.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoe kan ik mijn geweten sussen?

Een dorpsgenoot is (dood)ziek en wil zijn testament aanpassen. Let wel: het is een lamme goedzak, veel te goedgelovig bovendien. De man komt niet buiten en heeft geen toegang tot internet, heeft telefoon noch gsm.
Dankzij zijn testament gaat hij zijn nieuwe lief alles nalaten (huis, inboedel, kapitaal).
Alleen: dat nieuwe lief is heel bekend in mijn dorp. Ze heeft een vaste relatie met de lokale drankuitzetter. Ze houdt er wel van om grote zwier te maken en te pochen met wat ze heeft. Met andere woorden: ze is hem aan het pluimen - ze heeft nu al toegang tot zijn bankrekeningen - en die arme drommel weet van niks.

Om dat testament te wijzigen en het nieuwe lief te bevoordelen, ging het duo wijselijk naar een notariaat verschillende dorpen verder. Maar via een notariaatsmedewerker ben ik dit te weten gekomen... helaas bestaat er in het notariaat zoiets als beroepsgeheim.
OK, die zieke dorpsgenoot is gewoon oliedom. Maar ik kan ook niet tegen gold diggers en dergelijke oneerlijke praktijken (die weliswaar niet illegitiem zijn). Wat kan ik doen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vervelend.  We hebben ooit een gelijkaardige situatie moeten aanzien.  Volgens mij kan je hier als buitenstaander zo goed als niets aan doen.  Tenzij de persoon in kwestie niet meer in staan is om zelf beslissingen te nemen bijvoorbeeld, kan er een bewindvoerder aangesteld worden.  Maar dat is ook iets wat je als buitenstaander, denk ik, niet in gang kan zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je kunt de directe familie waarschuwen, eventueel anoniem, die kunnen dan wel een bewindvoerder aanstellen. 

Als die er niet is of ze liggen in ruzie dan geef ik hem gelijk, als zij zorgt voor hem dan mag ze dat geld ook krijgen, weet hij ook direct waarvoor hij heel z'n leven gespaard heeft. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nog mensen die problemen ervaren met de Meter-sites?  Eerder vandaag was er een probleem met reclame-banners die MovieMeter en MusicMeter onbruikbaar maakten.  Dat werd opgelost.  Een uur later is geen enkele Meter-site nog bereikbaar, althans niet voor mij.  Ik krijg de melding dat het geen beveiligde site meer is, iemand mijn gegevens tracht te stelen en de https staat in 't rood aangegeven.  Maar ik heb het in alle browsers én op alle toestellen.  En niet alleen op mijn eigen WiFi, ook wanneer ik via 4G ga.  Lijkt me dan een probleem bij de Meter-sites zélf te zijn?

"Je verbinding is niet privé

Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van www.musicmeter.nl te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie

NET::ERR_CERT_DATE_INVALID"

"Deze server kan niet bewijzen dat dit www.musicmeter.nl is. Het bijbehorende beveiligingscertificaat is gisteren verlopen. Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerde configuratie of een aanvaller die je verbinding onderschept. De klok van je computer is momenteel ingesteld op vrijdag 15 november 2019. Is dat correct? Zo niet, dan moet je de klok van je systeem aanpassen en vervolgens deze pagina vernieuwen."

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vermoed meer dat ze hun certificates gefixt hebben. De nieuwe is geldig tot 16/11/2020. Klinkt als een verlenging van een jaar die vandaag doorgevoerd werd. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat was het inderdaad, Yncke. :)  Deze zijn ondertussen gefixt.

De cookies waren niet (nog nooit) het probleem, toch bedankt voor de tip, fazerco.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 11/11/2019 om 22:19, Bonte zei:

Je kunt de directe familie waarschuwen, eventueel anoniem, die kunnen dan wel een bewindvoerder aanstellen. 

Als die er niet is of ze liggen in ruzie dan geef ik hem gelijk, als zij zorgt voor hem dan mag ze dat geld ook krijgen, weet hij ook direct waarvoor hij heel z'n leven gespaard heeft. 

Ik heb de notaris ingelicht, die toch eens op de man gaat inpraten.

Ik zou al blij zijn mocht die man gewoon al weten dat ze met zijn voeten speelt (en dat hij dus weet dat hij in een schijnrelatie zit). Als hij daarna nog van plan is alles aan haar na te laten, heb ik natuurlijk geen wrok meer tegenover de gold digger.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja, als hij ervan op de hoogte kan gebracht worden en misschien beseft, maar hij beslist om die golddigger toch in zijn testament te laten staan, dan moet het zelf weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...