Ga naar inhoud

LastDodo Zaagdraad


JPAR

Recommended Posts

48 minuten geleden, sanderg zei:

wel een negatieve insteek zeg.. alleen de slechte zaken zijn dus van belang?

Daar is dit topic voor. Ik zal ook een topic openen voor de positieve zaken. Je hebt helemaal gelijk dat die ook benoemd moeten worden.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 17/7/2020 om 19:21, tuinmantvkijken zei:

2 weken verder zie geen veranderingen/ verbeteringen

 

wie wel?

Is dat echt nodig? Het enige wat ze moeten doen is het up to date houden. Nu nog belangrijke wijzigingen aanbrengen aan velden etc. zou echt beestenwerk zijn en volgens mij overbodig.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 10 months later...
  • 5 months later...

Eerste slechte ervaring op LastDodo gehad, en nu eindelijk toch goed afgerond. Iets gekocht op 28 augustus en betaald in september, maar de objecten kwamen niet. De verkoper heb ik meermaals gecontacteerd, maar zonder resultaat. Op zich kan Last Dodo daar weinig aan doen, maar blijkbaar geven ze geen ondersteuning hierbij, wat toch een tekortkoming is van zo'n platform.

Gelukkig had ik betaald via Paypal en kon ik daar de zaak aanvechten. Gisterenochtend arriveerden dan toch de objecten bij mij thuis, zonder twijfel door de dreiging van escalatie via Paypal.

 

Nochtans voor de rest alleen maar goed ervaringen anders met koop via Lastdodo.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Iemand enig idee hoe je iets uit je Wish List krijgt op de site van Last Dodo?

 

image.thumb.png.e48a0a374034c6aab706b208ea36be59.png

Gewoon op delete drukken lijkt mij het meest logische

Maar mijn wish list past zich niet aan daarna

 

 

 

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

Link naar reactie
27 minuten geleden, Mzee zei:

Iemand enig idee hoe je iets uit je Wish List krijgt op de site van Last Dodo?

 

image.thumb.png.e48a0a374034c6aab706b208ea36be59.png

Gewoon op delete drukken lijkt mij het meest logische

Maar mijn wish list past zich niet aan daarna

 

 

 

Bij mij past hij zich wel aan, maar pas na uigelogd en weer ingelogd te zijn.

D.w.z. ik kijk meestal de volgende dag of daarna en dan is de lijst wel aangepast.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Hoe actueel zijn die prijzen van lastdodo? Ik verzamel de klassieke reeks van nero namelijk en om een voorbeeld te geven https://www.lastdodo.nl/nl/items/46505-de-juweleneter deze staat bij nieuwstaat lastdodo catalagusprijs aan 10€ en wordt verkocht aan 25€. Is die 25€ dan een slechte prijs of is dat de huidige marktwaarde? Heb wel al gemerkt dat op 2dehands.be nummers goedkoper te vinden zijn in elk geval. En is deze reeks nog courant te vinden op stripbeurzen of kan ik dat vergeten? 

Link naar reactie

Als je de strips van de cyclus Zwarte Zorya zoekt met "zwarte zorya", vind je ze wel, maar kun je ze niet selecteren.

Als je ze zoekt via Het Kristallen Zwaard, vind je ze ook, en kun je ze wel selecteren.

Wat is daarvan de logica?

Het is gewoon een slecht systeem.

Maar IT'ers IT'ers zijnde, zullen ze dat natuurlijk nooit toegeven.

En je vind nergens aanwijzingen over de oplossing. Je moet het maar zelf vinden.

Link naar reactie
  • 3 months later...
4 uren geleden, Willem zei:

Kan iemand beamen dat de "waarde's"van de stripsboeken aangepast zijn op last Dodo?

Volgens mij zijn alle waarde's gehalveerd.

 

Ik heb de Tex Willers eens bekeken ( die ik zelf destijds ingevoerd of gecorrigeerd heb) en daar zijn alle prijzen/waardes nog hetzelfde.

 

Ik heb effe geen tijd om alle andere items ook te controleren 😂.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ja, probleem opgelost.

 

Met Memrise heb ik een groter probleem: dat werkt wel nog op mijn desktop, maar niet meer op mijn tablet.

Ik had het inschrijf-e-mail-adres veranderd, omdat daarmee iets mis was: onbetrouwbare toegankelijkheid. Sindsdien heb ik problemen op mijn tablet.

 

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 3 months later...

Niet alle strips ik die ik verkoop zitten al in mijn LastDodo-shop, maar met wat er staat, zit ik al voorbij de helft van die 300 euro. Dus ik weet niet wat ik precies zal doen. Vullen tot 300 in elk geval wel, maar of ik er voorbij ga, weet ik nog niet. Het hangt van het succes af, natuurlijk. Als ik daar beter blijk te verkopen dan hier en op 2e-hands, dan kan het de moeite waard zijn om te betalen om de shop uit te breiden. Alleen vrees ik dan in een semi-professionele situatie terecht te komen, terwijl ik 2e-hands verkoop van boeken en strips toch liever als hobby beschouwd.

Link naar reactie

De minimumwaarde van je shop om te beginnen betalen is we laag: 300 euro. Als je een integrale koopt van 45 euro en die tweedehands wil aanbieden via LastDodo voor 30 euro, dan ben je al aan 300 euro als je er zo 10 aanbiedt. En met integrales van stripreeksen zit je al gauw een 10 delen. Dus dat bedrag zo wel hoger mogen.

Link naar reactie
1 uur terug, Ambreville zei:

verkoopt dat eigenlijk iets? Kan je daar ook originelen verkopen?

 

Je kan daar ook originelen verkopen. Of het veel verkoopt? Ik verkoop al jaren tweedehands via allerlei kanalen, en mijn gevoel is toch nog altijd dat het toeval lijkt of je iets verkocht krijgt. Er is natuurlijk zware en ronduit oneerlijke concurrentie van kringloopwinkels, maar verder kan ik niet zeggen waarom iets wel of niet verkoopt. Ik probeer 60 stukken/jaar verkocht te krijgen, en dat lukt me vaak wel. Variatie en een groot aanbod zijn volgens mij het belangrijkst. Op LD heb ik dit jaar 4 stukken verkocht, maar mijn LD shop is verre van volledig. Dit jaar had ik er alles verwijderd om te herbeginnen en daarbij meer overzicht te krijgen. Op 2dehands.be heb ik zowat 385 ingangen staan (sommige artikelen staan er meer dan één keer op, omdat ik soms ook pakketten aanbied), en dat is in totaal waarschijnlijk voor zo'n 3000 euro. Maar mijn verkoop gaat ook offline aan mensen die ik persoonlijk ken of ontmoet, en ook via dit forum, de Getekende Reep, heb ik al stukken verkocht.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...