Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
joopjes

BD Must

Recommended Posts

Heeft iemand ook het album "De avonturen van Mieleke en Dolf" ontvangen bij de andere 3 bestelde boeken van Bob de Moor?

Ik niet. En BD Must reageert ( nog? ) niet op emails van mij.....

De boeken zijn pas in juli 2020 verschenen. In april 2019 al betaald.....

BdM (2).jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Communicatie met Bd Must is een ramp. Ik heb meegedaan met het crowdfunding project Artbook Girls and Wings. Meerdere mensen vragen zich af op Ulule wanneer de boeken verzonden worden, aangezien deze al overal verkrijgbaar zijn. Maar geen enkele reactie. Ik heb ook al mails verzonden, berichten op facebook achtergelaten, maar complete stilte. Ook al plaatsen ze gewoon nieuwe berichten op facebook.

Ik heb alle begrip als ik er nog een tijdje moet op wachten, maar communiceer dat dan gewoon aan uw kopers.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is inderdaad een ramp hun communicatie, ik heb al tig keer gemaild, maar telkens blijven ze Oost-Indisch doof. Geen goede partner om zaken mee te doen. Is de laatste keer dat ik iets bij hen bestel of ook nog maar iets aankoop. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ondertussen een antwoord gekregen, in het kort:

was op vakanties, in het pakket zat album « Fee & Fonske »

Dat is « Mieleke en Dolf » ! 

(de naam was Fee en Fonske in Kuifje en Mieleke en Dolf in Ons Volkske) 

Toen een mail gestuurd met de vraag wat dan het extraatje dan is dat we zouden krijgen voor het lange wachten..... ( nog ) geen reactie ...……. ( verrassend )…..

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nu nog een illegale prijsverhoging en dan is het plaatje vergelijkbaar met de dubieuze uitgever Silvester.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Jij hebt ze dus al gekregen, ik nog niets. Ik betaalde op 25/04/2019, dus al meer dan een jaar terug en dan hebben ze zelfs nog de arrogantie om niet te antwoorden op je mails. In één woord: klotefirma. Voor eenmaal maar nooit meer een bestelling bij deze losers. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...