Ga naar inhoud

Uitgeverij Kippenvel


Recommended Posts

Door de corona zijn er geen stripbeurzen. Hoewel uitgeverij Kippenvel het van deze beurzen moeten hebben, komt er binnenkort toch het een en ander uit om naar uit te kijken.

1203785791_Rik1.thumb.jpg.13151c547df035c28fb8358dfebd194f.jpg

Binnenkort
Rik, Clio en Pluk

De verhalen van het sympathieke drietal Rik, Clio en Pluk door Jan Steeman verscheen in Taptoe. Alle verhalen worden in vier albums in kleur uitebracht. Het eerste album bevat de verhalen uit 1960 – 1963 en verschijnt deze zomer. 242 pagina’s. Geheel in kleur.


Deel 1: 1960-1963 bevat de verhalen
- Rik, de reizende reporter

- Rik aan de Amazone

- Rik en de koning van Assur

- Rik en de ruwe diamant
 

Link naar reactie

Binnenkort
Cor Morelli

Deze strip, getekend door Aloys Oosterwijk, verscheen oorspronkelijk in Belgiesche krant Het laatste nieuws, Robbedoes, Eppo, Sjors en Sjimmie Weekblad en Sjosji. Sommige verhalen zijn ook in album uitgebracht. Bij uitgeverij Kippenvel verschijnt deze zomer een nog niet eerder gepubliceerd verhaal van Cor Morelli:

Hardcover van Cor Morelli door Aloys Oosterwijk
- Het grote geluk
- Het kleine geluk

-      met een uitgebreid dossier

Cor Morelli 7.jpg

Link naar reactie
16 uren geleden, Kippenvel zei:

Binnenkort
Cor Morelli

Deze strip, getekend door Aloys Oosterwijk, verscheen oorspronkelijk in Belgiesche krant Het laatste nieuws, Robbedoes, Eppo, Sjors en Sjimmie Weekblad en Sjosji. Sommige verhalen zijn ook in album uitgebracht. Bij uitgeverij Kippenvel verschijnt deze zomer een nog niet eerder gepubliceerd verhaal van Cor Morelli:

Hardcover van Cor Morelli door Aloys Oosterwijk
- Het grote geluk
- Het kleine geluk

-      met een uitgebreid dossier

Cor Morelli 7.jpg

 

vind ik leuk.jpg

 

komt er ook een SC?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Door de corona zijn er geen stripbeurzen. Hoewel uitgeverij Kippenvel het van deze beurzen moeten hebben, komt er binnenkort toch het een en ander uit om naar uit te kijken.
 

De eerste dozen zijn aan gekomen. Rik , Clio en Pluk door Jan Steeman deel 1 1960-1963, met maar liefst 244 pagina’s in kleur.
Het boekwerk is 2 cm dik.
Prijs 20 euro. 

rik deel 1 copy.jpg

Link naar reactie

WAARSCHUWING

Toen ik daarnet in de Carrefour was viel me iets op aan de afstandsmarkeringen aan de kassa's, en thuis heb ik het eens nagemeten:

anderhalve meter is een stuk langer dan ik dacht.

Een judoka uit Litouwen had het drie maanden geleden tijdens een video conference call al eens gezegd dat de meeste mensen niet weten wat anderhalve meter is.

Ik zou dus iedereen willen aanraden om het thuis eens uit te meten.

 

Dus ik zie stripbeurzen nog niet zo gauw terugkeren.

Link naar reactie
12 uren geleden, Boekenmagazijn zei:

Ik ken de marges van Kippenvel niet, maar de gebruikelijke percentages voor winkelkorting en distributie kosten je zo de helft van je omzet.

Als het bij voorbaat gaat om een kleine aantallen en een beperkt publiek is het misschien beter om de verkoop in eigen hand te houden en ze alleen op beurzen te verkopen. Wie dit soort uitgeven wil hebben, komt op een gegeven moment toch wel langs bij de beursstand.  

Link naar reactie

Hartelijke dank voor de opmerkingen. Het zijn kleine oplages. Het is een hobby van mij. Ik wil het liefst Quitte spelen. Maar een paar euro verdienen is ook leuk. Als ik de helft er af moet halen, moet ik er op toe leggen. 
Op de stripbeurzen verkoop ik goed. Dan kom ik uit de kosten. Nu dat er geen beurzen zijn, kan je het bestellen. Helaas kost het voor de koper Portokosten.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ja. Ja. Eindelijk is het album Cor Morelli: Het grote geluk van Aloys Oosterwijk verschenen.
En het gaat heeeeeeeeel goed.
 

Er zijn inmiddels 7 nieuwe albums verschenen en een prent.
-Cor Morelli : Het Grote geluk
- Prent: Het grote geluk
- Rik, Clio en Pluk deel 1

Het Archief
-15. Bij de beesten af deel 1
-16. De avonturen op Sardinië
-17. Tim Tyler en Spud 0
-18. Paul Vlaanderen deel 10: De bokskampioen
-19. Paul Vlaanderen 11. De zaak… ‘March Curlwe’
 

Kijk voor meer informatie op www.stripindex.nl 
mail adres is Kippenvel@kpnmail.nl

HET GROTE GELUK. NIEUWSBRIEF.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...