Ga naar inhoud

Amoras 2047


Recommended Posts

Is dat niet dat nieuw personage dat je dan ziet? Hoe heet ze ook alweer? Jeruzalem of iets in die trant.

He dat zou best kunnen. Gebaseerd op de synopsis van het album stelde ik mij Jeruzalem voor als een oude man met een lange baard maar er staat nergens dat het zelfs maar een man is dus dat zou zomaar eens kunnen.

 

We zullen het merken over een klein maandje.

I know! :cheerf2:

 

Ik heb bij mijn SSZ alvast geregeld dat ze deze apart leggen als ie binnen komt want ik vermoed dat ie zo uitverkocht is.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

He dat zou best kunnen. Gebaseerd op de synopsis van het album stelde ik mij Jeruzalem voor als een oude man met een lange baard maar er staat nergens dat het zelfs maar een man is dus dat zou zomaar eens kunnen.

 

I know! :cheerf2:

 

Ik heb bij mijn SSZ alvast geregeld dat ze deze apart leggen als ie binnen komt want ik vermoed dat ie zo uitverkocht is.

 

Tiens, je hebt gelijk. Jérusalem wordt nergens als mannelijk of vrouwelijk omschreven. Waarom dacht ik dan dat het om een jonge vrouw ging?

 

En zo'n vaart zal het met dat uitverkocht zijn wel niet lopen.

Link naar reactie

Ik heb bij mijn SSZ alvast geregeld dat ze deze apart leggen als ie binnen komt want ik vermoed dat ie zo uitverkocht is.

 

Voor als mijn een luxe album wil bestellen:

 

Luxe Amoras

Stribbel Strips, de uitgever van de luxe Suske en Wiske albums gaat ook luxes uitbrengen van Amoras2047! Voor wie nog niet weet wat Amoras2047 is: dit is een spin-off reeks van Suske en Wiske, met veel meer actie en spanning, bedoeld voor wat oudere lezers. Het eerste deel staat gepland voor mei, het tweede voor november. Er wordt veel van verwacht, in elk geval is de reclamekaravaan goed bezig. Zo is er een Facebook pagina opgericht die regelmatig een sneak-preview geeft en is er een

gemaakt.

 

Van Amoras2047 wordt een luxe uitgave gemaakt met harde kaft en linnen rug op 150 exemplaren en een superluxe versie met velourse omslag op slechts 75 exemplaren.

Prijzen zijn respectievelijk € 59,99 en € 99,99. Beide albums hebben een prent.

Kortom: de uitvoering is gelijkwaardig met de andere luxes, echter de oplage is nóg kleiner!

 

 

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

ik heb deze week de naam gehoord vanuit een dichte bron en ik was blij.

Of mijn gok correct was of niet ga ik nog niet zeggen.

Ongelooflijk wat een goed doordachte campagne voor elkaar kan krijgen! Zelfs op de Reep zitten we elkaar op te stoken... Knap werk hoor, van die reclamejongens...

Link naar reactie
SUSKE EN WISKE: VOORSTELLING NIEUWE STRIPREEKS “AMORAS”

De cover van de nieuwe Suske en Wiske stripreeks “Amoras” wordt bekendgemaakt in Wijnegem Shopping Center.
In de balloon court komt vanaf 29/04 een groot scherm te staan, waarop alle fans pixels van de cover kunnen laten verschijnen, door de facebookpagina van Amoras te “liken” .
 
Rondom het scherm komen grote graffitikunstwerken van de nieuwe stripreeks.

Benieuwd naar deze nieuwe stripreeks? Alle info vind je op: http://www.amoras2047.com

Link naar reactie

Die teasers zijn niet voor ons - freaks - bedoeld. Die teasers zijn er voor Jan - en - alleman bedoeld. Voor degene die in de supermarkt of krantenwinkel wel eens een Kiekeboe zouden durven mee te graaien. Ware het anders, dan was de publieksvoorstelling wel in het Stripmuseum ipv in een van de grootste shoppingcentra.

 

Hun campagne zit heel goed in elkaar, en ik hoop dat het grote publiek toch enkele onderdeeltjes ervan oppikt.

 

Dagelijks meer teasers op de facebook van Cambré.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Blijkbaar veranderen de gewoontes qua doodsbrieven tegen 2047 en plaatst men nog amper achternamen op zo'n brief. Wel tof dat de papieren doodsbrief nog steeds zal bestaan.

 

Zou Wiske nu ook toegevoegd kunnen worden aan het lijstje van de "comic book deaths" (dood, maar niet heus)?  http://en.wikipedia.org/wiki/Comic_book_death

 

In het ongetwijfeld véél volwassenere De Ware Wereld liet ik 20 jaar geleden al één van die personages doodgaan. Voor écht.

Link naar reactie

Ja, zo blijf je ook in het nieuws : Kritiek op ‘ranzige’ doodsbrief Wiske ( http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130425_00556292 )

 

De vraag blijft naar de neutraliteit van Patrick Van Gompel in dit geval. ik had liever gezien dat een vereniging van begrafenisondernemers die kritiek had gespuid.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Dit is natuurlijk top, eindelijk neemt iemand de marketing een beetje serieus en probeert weer iets, maar dan gaan we weer zitten zeuren.

Echt heel goed, dat overlijdingsbericht.

 

Ik heb eigenlijk niks met Sus en Wis, maar deze zal ik zeker aanschaffen, ik vind het geweldig verzonnen.

Link naar reactie

Heb me gisteren al ferm ingehouden om die doeltreffende maar debiele hype-machine in het belachelijke te trekken... dat overlijdensbericht is zo...pffff..

 

21 jaar na de aangekondigde dood van Superman en zijn vele dode collega's die daarop volgden is het idd niet meer echt origineel om nog promotie te voeren rond de dood van een personage. Maar het hoeft niet origineel te zijn om te werken.

 

http://robot6.comicbookresources.com/2013/02/the-slow-death-of-superhero-deaths/

Link naar reactie

Dit is natuurlijk top, eindelijk neemt iemand de marketing een beetje serieus en probeert weer iets, maar dan gaan we weer zitten zeuren.

 

Volledig akkoord.

 

Het is echt nog niet zolang geleden dat ik bij het Jump-album 'Het hoofd van Kiekeboe' het volgende schreef

 

* Ons marketeerhart bloedt wel een beetje als we merken dat dit album niet gelijktijdig met de nieuwe De Kiekeboes werd uitgegeven. Het hoefde zelfs niet samen in een leuk duopack voor een kleine meerprijs. Gewoon los was ook al leuk.

 

http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=1892

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Hebben ze eigenlijk in de Nederlandse pers ook die marketingactie in gang gezet?

Ik heb er nog niets van gezien, maar ik houd de kranten dan ook niet echt bij. Ik denk dat de campagne vooral op België is gericht, hier verkoopt S&W toch wel en dat heeft niets met kwaliteit te maken. Als je hier als niet heuse stripliefhebber een album koopt is dat een Kuifje, Asterix of S&W....

Link naar reactie

Ik dacht altijd dat Sus en Wis beter verkocht in Nederland dan in Belgie. 

Is ook zo. 

Maar met dit project gaan ze in Nederland niet teveel verkoop halen, vermoed ik. 

Ik vrees ook dat het hier niet zo denderend zal gaan. Het ziet er té anders uit voor het traditionele kooppubliek. 

 

Met 10% van de totale gewone sus&wis-verkoop, mag je van een succes spreken.

 

Al gun ik de makers wel dat het een succes wordt, vernieuwing moet aangemoedigd worden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...