Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Tuizentfloot

Amoras 2047

Recommended Posts

Die Krimson heeft wel wat weg van deze door Eric de Rop (geplukt van postyourcomic):

comic-Sketchup-Bad-guys-209-3.jpg

Prachtig getekend, deze!

Deel dit bericht

Link naar bericht

@Diogenes: De reeks gaat Amoras2047 heten.

Ah gelukkig maar. Vind ik nml een hele goeie naam die de reeks goed samenvat terwijl Amoras mij dan wat vager klinkt.

Wat de rest betreft: Ik ben heel benieuwd naar hoe dit gaat uitpakken en of het publiek algemeen dit gaat pikken. Zoals we kunnen zien word het voor Suske en Wiske tamelijk geweldadig en echt wel anders.

Daar maak ik mij ook zorgen om. Ik ben bang dat dit een goeie reeks blijkt te zijn maar al na 1 deel de nek om wordt gedraaid wegens te fanatieke S&W puristen.

Edit: tjonge Kontiki had gelijk. Ik ben idd negatief ingesteld vandaag. :e008:

Deel dit bericht

Link naar bericht

De laatste reguliere S&W's vind ik zeker niet slecht hoor... Ben soms blij dat we niet elke 3-4 albums weeral naar India of Tibet worden gesleurd voor een verhaal geïnspireerd op Geerts' of Vanderhaeghen's laatste trip naar daar...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik meen, voorzichtjes, Stedho te herkennen...

Dat was ook mijn eerste idee - zeker met die gedode boef in de trailer - maar die linkerhand van Krimson en de wijze waarop de onamtopee geschreven is, deed me van die piste afstappen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

gaan ze niet in conflict komen met de erven Vandersteen? Er waren toch een hoop regels en toestanden wat er niet mocht?

Nu, ik vermoed dat ze dat wel bediscussieerd gaan hebben met hen.

Mijn interesse is alleszinds ook gewekt, ben wel benieuwd.

Doet me wat denken aan die éne Rode Ridder (Red Knight dacht ik) die verschenen is. Ik vond dat best wel een cool album destijds.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat was ook mijn eerste idee - zeker met die gedode boef in de trailer - maar die linkerhand van Krimson en de wijze waarop de onamtopee geschreven is, deed me van die piste afstappen.

Je hebt gelijk. Ik zat even in mijn hoofd met de stijl die Stedho gebruikte voor De Zusjes Kriegel. Maar het is idd hem niet...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Verschillende tekenaars kunnen samen aan één strip werken, he. Dat doen ze bij de reguliere reeks ook.

Helemaal in het begin, toen enkel het logo met het hoofd van Krimson te zien was dacht ik ook aan Stedho.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Verschillende tekenaars kunnen samen aan één strip werken, he. Dat doen ze bij de reguliere reeks ook.

Helemaal in het begin, toen enkel het logo met het hoofd van Krimson te zien was dacht ik ook aan Stedho.

Die boef ( die tanden ) uit de trailer ( beeld van 10 seconden ) is helemaal Stedho, en ik heb nog geen dergelijke stijl gezien van de tekenaar die ik in gedachten heb. Dus een combi zou wel kunnen, en ik zou het Stedho zeker gunnen !!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik meen, voorzichtjes, Stedho te herkennen...

Ik dacht net hetzelfde, maar durfde het - net als jij - niet te zeggen

Deel dit bericht

Link naar bericht

Niet echt. Als je goed kijkt naar de trailer zie je dat ze gedurende het album verouderd. De eerste keer dat wiske te zien is in de trailer ziet ze er zo uit. De tweede keer totaal anders.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Niet echt. Als je goed kijkt naar de trailer zie je dat ze gedurende het album verouderd. De eerste keer dat wiske te zien is in de trailer ziet ze er zo uit. De tweede keer totaal anders.

Is dat niet dat nieuw personage dat je dan ziet? Hoe heet ze ook alweer? Jeruzalem of iets in die trant.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nu je het zegt, die lijkt wel op Wiske. Maar als je goed kijkt is het inderdaad een ander personage. Wie weet die Jérusalem, maar het kan ook een ander zijn of toch Wiske. We zullen het merken over een klein maandje.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is dat niet dat nieuw personage dat je dan ziet? Hoe heet ze ook alweer? Jeruzalem of iets in die trant.

He dat zou best kunnen. Gebaseerd op de synopsis van het album stelde ik mij Jeruzalem voor als een oude man met een lange baard maar er staat nergens dat het zelfs maar een man is dus dat zou zomaar eens kunnen.

We zullen het merken over een klein maandje.

I know! :cheerf2:

Ik heb bij mijn SSZ alvast geregeld dat ze deze apart leggen als ie binnen komt want ik vermoed dat ie zo uitverkocht is.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb bij mijn SSZ alvast geregeld dat ze deze apart leggen als ie binnen komt want ik vermoed dat ie zo uitverkocht is.

't Is bij Standaard Uitgeverij, en ze maken er veel tamtam rond. De oplage zal dus wel vrij groot zijn, nee?

Deel dit bericht

Link naar bericht

't Is bij Standaard Uitgeverij, en ze maken er veel tamtam rond. De oplage zal dus wel vrij groot zijn, nee?

Waarschijnlijk wel maar of het groot genoeg is...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bij zo'n hype beperken ze de oplages net zodat ze na 2 weken kunnen smijten met "nu al tweede druk" en dan 'n week later "DRUK DRIE!"

Deel dit bericht

Link naar bericht

He dat zou best kunnen. Gebaseerd op de synopsis van het album stelde ik mij Jeruzalem voor als een oude man met een lange baard maar er staat nergens dat het zelfs maar een man is dus dat zou zomaar eens kunnen.

Tiens, je hebt gelijk. Jérusalem wordt nergens als mannelijk of vrouwelijk omschreven. Waarom dacht ik dan dat het om een jonge vrouw ging?

En zo'n vaart zal het met dat uitverkocht zijn wel niet lopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat  hoofdje van Wiske op die affiches lijkt me toch heel sterk op het werk van Stedho voor 'De Kriegels' en 'Getekend Marc de Bel'.  Al geef ik toe dat er ook trekken van Cambré in herken.  Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar wat meer info !

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wiske is vermist: 

Deze stijl doet me nu wel heel erg denken aan Steven Dhondt.

Nog enkele weken en we weten wie er het aan het rechte eind had.

Ik kijk eigenlijk wel uit naar deze strip.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...