Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Waakwater

Zelfmoord in de stripwereld

Recommended Posts

8 uren geleden, Retardi zei:

Had de een niet een pagina voor de neus van de ander weggekocht??

Dan nog. Uitgerekend in een draadje als dit met een giftige bejegening als deze iemand ongezien en ongehoord en dus nutteloos proberen te maken:

De tijd dat mensen zich interesseerden voor wat jij denkt ... ligt ver achter ons. 

Misselijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ah, de onbeholpen manier waarop Waakwater zich door het sociale leven begeeft. Hij herinnert me aan mezelf in mijn jonge jaren. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nee, de schoonheidsprijs verdient dit niet, maar Waakwater laat wel zien maatschappelijk betrokken te zijn.

De hoeveelheid vooral jonge mensen met psychische problemen dienen niet onderschat te worden, en in deze corona tijd

neemt het aantal sterk toe omtrent studie, baanzekerheid, het vinden van een woning, en vooral schuldenproblematiek.

Met het ontstijgen van de oppervlakkigheid is in principe en met de nodige tact niets mis mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb hier nog zitten over nadenken en begrijp het iets beter. Er kwam een horde nieuwe gebruikers naar dit forum vanwege Bontes stripblad en het zou vervelend zijn mochten die al zo vroeg in aanraking komen met iets controversieels als zelfmoord. Anders kan ik deze move van hoofd naar chocolate niet verantwoorden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...