Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
niemand

Ed Brubaker

Recommended Posts

1 uur geleden, laliB zei:

Heb ook al veel zin in 'All my Heroes are junkies', in oktober uit al. 

Ik ook, volgende week al denk ik. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb me wss vergist, ik dacht op 03/10, maar ik zie dat mijn preorder ook op 10/10 staat. 

Doeme, nog een weekje langer wachten. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mijn preorder was een dagje te vroeg. Heb daarnet erg genoten van de nieuwe Criminal GN. Een leuke twist op het einde die het verhaal zeer duidelijk in het Criminal universum plaatst en uitnodigt om ouder werk te herlezen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, laliB zei:

Nieuwe Criminal gn? Welke is dat?

All my heroes are junkies 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, mojo zei:

All my heroes are junkies 😉

Aha. Zojuist gekocht. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht

Sean Phillips geeft vandaag voor zijn  verjaardag 20% korting op alles in zijn store (gesigneerde boeken, posters, originele pagina’s,...).

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, mojo zei:

Sean Phillips geeft vandaag voor zijn  verjaardag 20% korting op alles in zijn store (gesigneerde boeken, posters, originele pagina’s,...).

Ja, zag het gisteren  al op zijn Twitteraccount langskomen en heb toen gelijk mooie pagina van Batman: Jekyll & Hyde (met Two-Face) weten te scoren!

Deel dit bericht

Link naar bericht
19 uren geleden, JJL zei:

Ja, zag het gisteren  al op zijn Twitteraccount langskomen en heb toen gelijk mooie pagina van Batman: Jekyll & Hyde (met Two-Face) weten te scoren!

Super, ik heb uiteindelijk (nog) niets gekocht. Ik wil eerst eens rustig de originelen bekijken. Ik wist niet dat er zoveel beschikbaar was. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Idd zeer tof. 

Dat is ondertussen de 3e OGN HC op 3 jaar tijd die ze uitbrengen (De vorige 2 waren in het Criminal universum). Ik heb ergens gelezen dat zowel Brubaker als Phillips fan is van dit formaat, dus ik verwacht er nog wel meer in de toekomst.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is dat nog wat???? Ik probeerde te kijken...Maar haakte heeeeel vlug af.

Kan echter heel goed zijn dat ik me vergiste. Dus ik hoor het graag

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 uren geleden, linthout zei:

Is dat nog wat???? Ik probeerde te kijken...Maar haakte heeeeel vlug af.

Kan echter heel goed zijn dat ik me vergiste. Dus ik hoor het graag

Beste serie van de laatste jaren, overtreft seizoen 3 van Twin Peaks imo.

Nicolas Winding Refn is de filmregisseur van nu om te volgen. Jodorowsky heeft waarschijnlijk gelijk dat hij nog de enige is die op dit niveau volledig zijn eigen ding durft te doen. Hier samen met genie Brubaker.

Too Old to Die Young zal waarschijnlijk voor sommigen tergend traag lijken. Maar dat heeft meer te maken met ons tegenwoordig zeer kortdurend concentratievermogen.
De filmserie heeft namelijk het perfecte ritme om Refn's cinematische neon-noir schilderijen te laten inzinken.

In mijn ogen neemt Refn de toorts over van Tarantino in onbeschaamd instinctief filmmaken. Hij trapt misschien open deuren in, maar als je je laat meevoeren dan staat dit meesterwerk garant voor een heerlijke ervaring.

Cliff Martinez doet ook weer fantastisch werk.

En leg die smartphone alstublieft opzij !

Deel dit bericht

Link naar bericht

Issue 12 sluit de Criminal reeks voorlopig weer even af. 

voor de HC liefhebbers, in juni verschijnt er een HC die de volgende issues bundelt:

#1 one shot

#5-12 Cruel summer: over de dood v Teeg Lawless. 

Deel 2 en 3 waren al gebundeld in de Bad Weekend HC. Enkel deel 4 wordt voorlopig niet gebundeld. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 7/12/2019 om 10:33, BobFish zei:

Beste serie van de laatste jaren, overtreft seizoen 3 van Twin Peaks imo.

Nicolas Winding Refn is de filmregisseur van nu om te volgen. Jodorowsky heeft waarschijnlijk gelijk dat hij nog de enige is die op dit niveau volledig zijn eigen ding durft te doen. Hier samen met genie Brubaker.

Too Old to Die Young zal waarschijnlijk voor sommigen tergend traag lijken. Maar dat heeft meer te maken met ons tegenwoordig zeer kortdurend concentratievermogen.
De filmserie heeft namelijk het perfecte ritme om Refn's cinematische neon-noir schilderijen te laten inzinken.

In mijn ogen neemt Refn de toorts over van Tarantino in onbeschaamd instinctief filmmaken. Hij trapt misschien open deuren in, maar als je je laat meevoeren dan staat dit meesterwerk garant voor een heerlijke ervaring.

Cliff Martinez doet ook weer fantastisch werk.

En leg die smartphone alstublieft opzij !

Ik heb helemaal geen smartphone! Een GSM heb ik ook al niet! Dus die serie is geschikt voor mij! 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...