Ga naar inhoud

De Wereld Van De Strips (Controverse)


Gast Kontiki

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

ja, retep, dat is exact wat ik bedoel, dat we terug gaan naar vroeger :ph34r:

soms hé, dan denk ik toch dat je het er om doet :D

Natuurlijk doet hij er om. retep is zeker intelligent genoeg om te begrijpen naartoe ik wil, maar om de een of andere reden komt hij dan aanzetten met beschrijvingen van hoe schrijnend het juist voor en tijdens de industriële revolutie was.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Hoe had je dat dan gezien: ieder dorp zijn eigen energiecentrale, dorpsraad, wetten, regels, veldwachters, ziekenhuizen, wegenonderhoud etc. Dat gaat toch helegaar niet werken......

Ieder huis energie- en wateronafhankelijk. Om maar iets te noemen. Indien bedrijvenparken dan meer energie nodig hebben dan natuurlijke energiebronnen kunnen leveren, dan kunnen zij een centrale bouwen.

Link naar reactie

Natuurlijk doet hij er om. retep is zeker intelligent genoeg om te begrijpen naartoe ik wil, maar om de een of andere reden komt hij dan aanzetten met beschrijvingen van hoe schrijnend het juist voor en tijdens de industriële revolutie was.

 

It's a dirty job but someone......

Link naar reactie

Terug on topic dan maar, en dan past dit berichtje toch wel:

 

http://www.knack.be/nieuws/belgie/n-va-wil-geen-franse-naam-voor-kortrijse-frituur/article-4000315291713.htm?nb-handled=true&utm_medium=Email&utm_source=Newsletter-29/05/2013&utm_campaign=Newsletter-RNBAVUKN

 

Hoe lang vooraleer de Humograpjes profetisch zullen zijn gebleken, en we het voortaan moeten hebben over Jan Hesp en Geert Burgerlijk?  Bovendien heeft de Guldensporenslag helemaal niets van doen met de talenkwestie, da's weer zo'n typische nationalistische verdraaiing van de geschiedenis naar haar hand.

 

Binnenkort in de kraamkliniek enkel nog keuze tussen Jan, Miep en Roos?

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Dat kan ik niet want toen ik de franse naam Edouard las moest ik van de NVA direct stoppen met lezen..........

 

 

1 publiceerde onder Eduard de Rop

2 Schanulleke was van Eric en Patty

 

3 t/m 7 ?

 

Z'n echte naam is Edward op z'n engels wat hij me bevestigde met z'n pasport, niet Eduard en zeker niet Edouard. 

 

De hele tentoonstelling is erg amateuristisch, dat die 2 daar geld voor gekregen hebben is ronduit belachelijk.

Link naar reactie

Die brochure gooit alles van Edward en Eric gewoon op één hoop. :)  Eric De Rop werd vaste inkter vanaf De Woeste Wespen ongeveer, maar was voordien ook al actief, dus die 1984 slaat op hem. De eerste verhalen van De Geuzen zijn ook geïnkt door Eric. Schanulleke is ook van Eric inderdaad.

 

Sowieso staan die eerste en die tweede alinea volledig haaks op elkaar. Hij werkt sinds 1959 voor Studio Vandersteen en start zijn carrière in 1970? :blink: En zoals het daar staat, lijkt het alsof Het vliegende bed een langlopende reeks is waar hij jaren aan meegewerkt heeft. En De familie Snoek is zonde c. Enzovoort...

Link naar reactie

Die brochure gooit alles van Edward en Eric gewoon op één hoop. :)  Eric De Rop werd vaste inkter vanaf De Woeste Wespen ongeveer, maar was voordien ook al actief, dus die 1984 slaat op hem. De eerste verhalen van De Geuzen zijn ook geïnkt door Eric. Schanulleke is ook van Eric inderdaad.

 

Sowieso staan die eerste en die tweede alinea volledig haaks op elkaar. Hij werkt sinds 1959 voor Studio Vandersteen en start zijn carrière in 1970? :blink: En zoals het daar staat, lijkt het alsof Het vliegende bed een langlopende reeks is waar hij jaren aan meegewerkt heeft. En De familie Snoek is zonde c. Enzovoort...

 

amaai amaai, en daar heb ik dan de originelen voor geleverd omdat niemand van de experts Edward De Rop platen had, het is wel amateurisme troef daar.  :e001:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...