Ga naar inhoud

Elfquest Nieuws


Recommended Posts

Dit is te gek!!

Ik vond de nederlandse versie altijd al betoverend, maar dat was in mijn biblio-dagen en daarna heb ik het nooit bijgehouden.
Wel altijd WILLEN doen, maar verder dan een paar losse delen ben ik nooit gekomen!

En dan is er nu Dark Horse die EN nieuw materiaal uit gaat brengen EN nieuwe collecties van de oude reeksen!

O YES!!

Elfquest_Final_Quest_Prolog_cover_small.

http://brokenfrontier.com/headlines/p/detail/elfquest-comes-to-dark-horse

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Daar weet ik niet genoeg van.

 

Ik las het in de bibliotheek altijd, maar toen ik overging op zelf boeken en comics kopen en ik nooit meer in de bieb kwam, ben ik het volledig uit het oog verloren. Altijd gedacht dat het een Nederlands serie was notabene :)

 

TOen ik erachter kwam (ergens eind jaren 90) dat het een USA-comic was, heb ik me er meteen niets meer van aangetrokken omdat ik wist dat ik TE ver achter aan het lopen was EN omdat ik Vampirella en Image enzo ontdekte.

Nu ik sinds een paar jaar mijn eigen horizon uit aan het breiden ben met zaken als Blacksad, Fables. TWD, Rocketeer wil ik graag de zaken van de Pini's weer oppikken en nu via heerlijke Dark Horse series!

 

Ik hoop dat ze de prijs een beetje laag houden, dat wel :(

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

En de boekjes niet zo van die priegelkleine gevallen.

Daar vond ik alvast niks mis mee. Soms kon de aanpassing wat beter, maar algemeen genomen een leuke en vooral erg betaalbare editie.

Ik weet niet of ik zo laaiend ben over nieuw materiaal, de 2 reeksjes die ze in kleur uitbrachten bij DC vond ik maar bleh. Ik heb ook wel niks online gelezen van Final Quest, maar dat heeft ook andere motivaties.

Link naar reactie

k weet niet of ik zo laaiend ben over nieuw materiaal, de 2 reeksjes die ze in kleur uitbrachten bij DC vond ik maar bleh.

Ik ben niet zo op de hoogte van de uitgaves, ik heb alleen een inhaalbeweging gemaakt met wat ze online gezet hebben. Is dat dan "The Searcher and the Sword" en "The Discovery"?

Link naar reactie

Ik ben niet zo op de hoogte van de uitgaves, ik heb alleen een inhaalbeweging gemaakt met wat ze online gezet hebben. Is dat dan "The Searcher and the Sword" en "The Discovery"?

Ik heb alle nederlandstallige uitgaven en ben zeker een fan, wat er nu online staat is dat nieuw werk van de pini's of is dit al in het nederlands verschenen.?

Link naar reactie

Ik weet niet preies hoeveel er ooit in NL verscheen, maar ik denk dat het veilig te stellen is, dat die NL-uitgaves misschien een kwart beslaan van wat er online (namelijk hier) te vinden is. Ook Searcher & the Sword en Doiscovery (die ergens in 2004 of later verschenen) staan hierbij en waren (tot Final Quest) het laaste dat de Pini's ook uitgaven.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...