Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
niemand

Mike Mignola (Hellboy, B.P.R.D., enz... )

Recommended Posts

Wat een rare kop heeft deze Hellboy... En wat een kinnebakkes!

Ik dacht eerst dat ik naar een parodie op Hellboy zat te kijken, maar dit is dus the real thing???

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor een artiest die zich klaarblijkelijk altijd uitsprak voor de waardering die een maker zou moeten krijgen voor het werk dat hij creëert, zij het al dan niet onder contract van een uitgever, heeft het er alle schijn van dat Mignola Guy Davis en John Arcudi hier behoorlijk het nakijken geeft. Zelfs Marvel en DC beseffen inmiddels dat het niet behoorlijk is om het werk van ingehuurde stripmakers zonder rechtmatige credits te gebruiken. Het lijkt me gewoon een kwestie van fatsoen, al sta je misschien rechtsgeldig in het gelijk. Dacht je nou echt dat de Hellboy reeksen nog steeds zo in het oog zouden staan, wanneer Mignola het in z'n eentje had moeten klaarspelen met zijn verschijningspatroon van een verhaaltje één keer in de drie/vier jaar? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Koen zei:

Ik zou graag toch eens een wederwoord van Mignola lezen of horen.  Valt hij echt van zijn voetstuk ?

Steven De Rie staat vermeld bij de Urbanus tekenfilm.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, linthout zei:

Steven De Rie staat vermeld bij de Urbanus tekenfilm.

Kijk. Da's netjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb wat geduld moeten hebben maar met de release van de Hellboy omnibussen heb ik nu eindelijk alles van mignolaverse bijeengeraapt (met uitzondering van Abe Sapien want die reeks vond ik amper de moeite waard). En sinds vorige week relax in de zetel naast de stapel, met de TV uit.

Hellboy en Plague of Frogs er er reeds doorgejaagd en kan eerdere reviews alleen maar beamen. Voor het merendeel geweldige verhalen!

Hellboy in Hell vond ik eigenlijk ook een goed verhaal.

Wel enorm teleurgesteld in de bindkwaliteit van die Plague of Frogs hardcovers. Indertijd gekocht omdat ze supermooi waren maar nu dikke spijt. Bij een is de mull gewoon gelost en rekken de signatures aan de zijkant uit, bij de andere staan ze eveneens op het punt te lossen.

Ik zie persoonlijk het verschil niet tussen een gebonden tekstblok lijmen op een mull of gewoon tegen de rug van een paperback. De laatste houdt het blijkbaar stukken langer vol. Soit, ik wil geen nutteloze hardcover - softcover discussie oprakelen maar het heeft er alleszins voor gezorgd dat ik mijn overige TPBs niet zal upgraden naar de library editions of hell on earth omnibussen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

totaaaaal gemist dat Adam Hughes ooit een nummer heeft getekend ... maar hij komt terug met

This December, the Eisner Award-winning creative team of HELLBOY: KRAMPUSNACHT is reuniting for an all-new one-shot, HELLBOY & THE B.P.R.D.: THE SEVEN WIVES CLUB. 

Die ga ik wel halen. Ik heb niets van Hellboy (vind de films wel heerlijk, maar kan nog niet wennen aan art van Mignola) maar wil AH zeker weer eens lezen!

Meer info: http://www.comicsforsinners.com/eisner-award-winning-creators-mike-mignola-and-adam-hughes-reunite-for-an-all-new-hellboy/

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...